Results 1 to 5 of 5
Like Tree2Likes
  • 1 Post By khris
  • 1 Post By SimWizzard_3

Thread: Top Eleven en Català

  1. #1
    Spanish Forum Moderator khris's Avatar
    Join Date
    Jun 2013
    Posts
    16,324

    Top Eleven en Català

    Top Eleven en Català-t11-cat.jpg


    Benvinguts a la secció en Català del fòrum de Top Eleven.
    De moment, com sabeu, i per raons tècniques, diverses llengües han deixat de rebre suport en el joc, ente elles el Català, però des d'aquí invitem a tots aquells entrenadors que vulguin donar-se a conèixer o aportar guies i consells, a participar.
    Per poder gestionar i tenir indexat el posible contingut que volgueu aportar, es crearà un grup dins el fòrum.
    Que tingueu una bona temporada!

  2. #2
    Newbie
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    4
    El meu equip és Andorrà, ANSKAR FC i a punt de guanyar la segona lliga consecutiva encara no m'he trobat cap altrr de la terra. La veritat és que és una pena no tenir el joc en català, i més quan ja hi era.... però vaja, és possible que si hi ha pocs managers que se'l descarreguin en qualsevol idioma es fa feixuc seguir mantenint el paquet idiomàtic

    Salut

  3. #3
    Newbie
    Join Date
    Jul 2018
    Posts
    1
    Me gustaria que incluyan el catalán para todas las personas catalanas que juegan al juego
    khris likes this.

  4. #4
    Spanish Forum Moderator khris's Avatar
    Join Date
    Jun 2013
    Posts
    16,324
    Quote Originally Posted by SimWizzard_3 View Post
    Me gustaria que incluyan el catalán para todas las personas catalanas que juegan al juego
    El Catalán estaba en versiones anteriores, pero por razones de espacio se prescindió de la configuración en varias leguas y, ahora es lo que hay...
    Veremos si en un futuro habrá ocasión de volver a tener un menú mas amplio a la hora de elegir el lenguaje

  5. #5
    Newbie
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    2
    Hola a tots!!! Porto jugant de l'any 2010 i tens raó Khris de que abans hi havia més idiomes, entre ells el Català. Quan el van treure vaig enviar queixa als administradors però no em van fotre ni cas, me n'alegro que hi hagi més gent per pressionar a que tornin a posar tots els idiomes que hi havia al principi del joc. A més vaig haver d'aguantar com van canviar la portada i van fotre al Mourinho, just quan acabava de fitxar pel Reial Madrid... vaig estar a punt de marxar del joc.... però encara segueixo per aquí. Ens anem parlant per aquí... Salut a tots!!!