Page 6 of 25 FirstFirst ... 4567816 ... LastLast
Results 51 to 60 of 248
Like Tree74Likes

Thread: Εξαφανίστηκαν τα βίντεο

  1. #51
    Apprentice Alexinho's Avatar
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    297
    Κοιταξτε τι μου 'γραψανε ως απαντηση για το οριο των 25.


    "We assure you that we would not pretend not to know what you meant. This is just a complex topic, because as you might have figured by now, we work in a collaboration with our offer providers and it's a two way path, in which both teams brainstorm in order to make decisions. The offer availability and offer limitations often intertwine within our guidelines and are usually two very similar causes for the same occurrence.

    Our team is always working on improving the user experience, but as you know, often changes have to be made. However, it is through experience and your feedback that we truly learn what the best option for offer availability is for example. This is why I kindly remind you that your feedback has already been escalated to the proper department. We analyze every one of our managers' opinions, which weigh in very heavily statistically wise when it comes to making any type of improvements.

    Hopefully you can understand that we are doing our best on the matter.
    "


    Πολιτικοι επαγγελματιες απαντανε στα emails;;
    Ολα αυτα για να πουνε "κανουμε ο,τι μας συμφερει" και να φανει οσο το δυνατον λιγοτερο ασχημο;;

  2. #52
    Famous Cloverfield's Avatar
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    1,761
    βασικα δεν ειπαν τπτ.


    σημερα απο κινητο/ταμπλετ πηρα γυρω στα 5.
    τι κι αν καθαριζα μνημες, πατωματα, τοιχους δεν ξεκολλούσε.

    μπήκα bs και άρχισε να δίνει....

    κάτι μου λέει ότι γυρίσαμε πίσω στην παλιά κατάσταση
    ♣----------------------------------------------------------------------------♣
    [First team] Clover 13 - Panathinaikos FC Legends
    -->Team Showcase<--
    ♣----------------------------------------------------------------------------♣
    [Second team] Angry Sheep FC
    ♣----------------------------------------------------------------------------♣

  3. #53
    Greek Forum Moderator nikolgiorgos's Avatar
    Join Date
    Jul 2014
    Posts
    17,712
    καταρχήν να πω ότι δεν επιτρέπεται να αναδημοσιεύουμε στο φόρουμ απευθείας απαντήσεις από την υποστήριξη ή από έναν administrator ή έστω κι από ένα προσωπικό μήνυμα άλλου μέλους.

    Φυσικά επείδή δεν μπορούν να το ελέγξουν αυτό, φυσικά οι απαντήσεις τους θα είναι ως επι το πλείστον γενικές και αόριστες (εννοώ για συνολικές καταστάσεις , όχι για ένα ειδικό πρόβλημα που έχει κάποιος).
    Απλά σύντομα θα έχουμε κάποια ανακοίνωση που θα μας εξηγεί.
    Άλλωστε αυτή συνήθως είναι η τακτική.
    Εφαρμόζουμε/ βλέπουμε τις αντιδράσεις/ ανακοινώνουμε

    Τώρα τι βλέπω εγώ
    - Γενικά ότι υπάρχουν πολλά "τούμπανα" στην αγορά και αυτό χαλάει την πιάτσα (άσχετα αν η πλειοψηφία τους έγινε έτσι με το κόλπο των δανεικών, το οποίο ήταν δική τους παράβλεψη)

    - και για να πάω και τοπικά δώ σε εμάς, αυτό το "όνειρο" που ζούσαμε τους τελευταίους μήνες, με 30 βίντεο ντάγκ-νταγκ κάθε μέρα, κάπου θα τελείωνε μάλλον.

    Δεν ξέρω πόσο ακόμα θα κατέβει και τι θα γίνει τελικά , αλλά σκέψου αυτό.
    Ο provider που λέει το π.μ., αυτός που θέλει να διαφημιστεί δηλ., να πληρωνει για 10 βίντεο για το ποκερ καθημερινά, για να βλέπει όλος ο κόσμος εδώ στην Ελλάδα και να παίρνει 10 αντίστοιχα βαλιτσάκια , πόσες χιλιάδες μας κάνει ?
    Τι ακριβώς νόημα ή κέρδος έχει για αυτόν ?
    Καλώς ήρθατε στο Ελληνικό φόρουμ
    http://forum.topeleven.com/%CE%93%CE...%B4%CE%B1.html

  4. #54
    Greek Forum Moderator nikolgiorgos's Avatar
    Join Date
    Jul 2014
    Posts
    17,712
    Quote Originally Posted by Cloverfield View Post
    βασικα δεν ειπαν τπτ.

    σημερα απο κινητο/ταμπλετ πηρα γυρω στα 5.
    τι κι αν καθαριζα μνημες, πατωματα, τοιχους δεν ξεκολλούσε.
    μπήκα bs και άρχισε να δίνει....
    κάτι μου λέει ότι γυρίσαμε πίσω στην παλιά κατάσταση
    ακόμα είναι ρευστή η κατάσταση, αλλά κάτι που παρατήρησα είναι ότι ενώ τα πράσινα φαίνεται να είναι τελειωμένα, το μπλε κουμπί της αναπλήρωσης υγείας έχει να δώσει.
    Μήπως θα πάνε να το γυρίσουν το πράγμα έτσι ?
    δηλ, κάνε προπόνηση τον παίκτη σου , δες βίντεο τζαμπέ αλλά δεν θα στοκάρεις.
    trojan likes this.
    Καλώς ήρθατε στο Ελληνικό φόρουμ
    http://forum.topeleven.com/%CE%93%CE...%B4%CE%B1.html

  5. #55
    Famous Cloverfield's Avatar
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    1,761
    Χμμμ δεν το παρατηρησα καθολου αλλα φαινεται να εχεις δικιο. Μπουκωσε το κουμπι των πρασινων και δεν εδινε με τπτ.

    Πηγα μπλε και εβγαλε απευθειας χωρις περαιτερω κινησεις..χωρις να δωσει πολλα ομως και εκει..

    Πολλές αλλαγές μαζεμένες, τους έπιασε η άνοιξη
    ♣----------------------------------------------------------------------------♣
    [First team] Clover 13 - Panathinaikos FC Legends
    -->Team Showcase<--
    ♣----------------------------------------------------------------------------♣
    [Second team] Angry Sheep FC
    ♣----------------------------------------------------------------------------♣

  6. #56
    Newbie Slyz21's Avatar
    Join Date
    Mar 2017
    Posts
    14
    Εμενα χθες μου εδωσε 6 πρασινα μονο απο διαφημισεις και σημερα σταματησε στα 15 πρασινα. Ειναι τυχαια η ποσοτητα πρασινων που δινονται σε μια μερα ή καθε μερα ειναι περιπου τα ιδια;

    Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  7. #57
    VIP Nick Lizas's Avatar
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    1,374
    Quote Originally Posted by nikolgiorgos View Post
    καταρχήν να πω ότι δεν επιτρέπεται να αναδημοσιεύουμε στο φόρουμ απευθείας απαντήσεις από την υποστήριξη ή από έναν administrator ή έστω κι από ένα προσωπικό μήνυμα άλλου μέλους.

    Φυσικά επείδή δεν μπορούν να το ελέγξουν αυτό, φυσικά οι απαντήσεις τους θα είναι ως επι το πλείστον γενικές και αόριστες (εννοώ για συνολικές καταστάσεις , όχι για ένα ειδικό πρόβλημα που έχει κάποιος).
    Απλά σύντομα θα έχουμε κάποια ανακοίνωση που θα μας εξηγεί.
    Άλλωστε αυτή συνήθως είναι η τακτική.
    Εφαρμόζουμε/ βλέπουμε τις αντιδράσεις/ ανακοινώνουμε

    Τώρα τι βλέπω εγώ
    - Γενικά ότι υπάρχουν πολλά "τούμπανα" στην αγορά και αυτό χαλάει την πιάτσα (άσχετα αν η πλειοψηφία τους έγινε έτσι με το κόλπο των δανεικών, το οποίο ήταν δική τους παράβλεψη)

    - και για να πάω και τοπικά δώ σε εμάς, αυτό το "όνειρο" που ζούσαμε τους τελευταίους μήνες, με 30 βίντεο ντάγκ-νταγκ κάθε μέρα, κάπου θα τελείωνε μάλλον.

    Δεν ξέρω πόσο ακόμα θα κατέβει και τι θα γίνει τελικά , αλλά σκέψου αυτό.
    Ο provider που λέει το π.μ., αυτός που θέλει να διαφημιστεί δηλ., να πληρωνει για 10 βίντεο για το ποκερ καθημερινά, για να βλέπει όλος ο κόσμος εδώ στην Ελλάδα και να παίρνει 10 αντίστοιχα βαλιτσάκια , πόσες χιλιάδες μας κάνει ?
    Τι ακριβώς νόημα ή κέρδος έχει για αυτόν ?
    εγω νομιζω εχει να κανει με το μεγαλο update που ετοιμαζουν και γιωργο δεν τους νοιαζει τι πληρωνουν εχουν παρα πολλους σπονσορες ειχα βρεθει αγγλια πριν ενα μηνα και τα βιντεο εκει που παιζουν ειναι εκαντονταδες και ολα διαφορετικα απο αυτα που παιζουν εδω

  8. #58
    VIP Nick Lizas's Avatar
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    1,374
    Quote Originally Posted by Alexinho View Post
    Κοιταξτε τι μου 'γραψανε ως απαντηση για το οριο των 25.


    "We assure you that we would not pretend not to know what you meant. This is just a complex topic, because as you might have figured by now, we work in a collaboration with our offer providers and it's a two way path, in which both teams brainstorm in order to make decisions. The offer availability and offer limitations often intertwine within our guidelines and are usually two very similar causes for the same occurrence.

    Our team is always working on improving the user experience, but as you know, often changes have to be made. However, it is through experience and your feedback that we truly learn what the best option for offer availability is for example. This is why I kindly remind you that your feedback has already been escalated to the proper department. We analyze every one of our managers' opinions, which weigh in very heavily statistically wise when it comes to making any type of improvements.

    Hopefully you can understand that we are doing our best on the matter.
    "


    Πολιτικοι επαγγελματιες απαντανε στα emails;;
    Ολα αυτα για να πουνε "κανουμε ο,τι μας συμφερει" και να φανει οσο το δυνατον λιγοτερο ασχημο;;
    κατα αρχας αυτο που εγαψες σε αυτους ειναι λαθος που το ειδες γραμμενο οτι θα μας δινουν καθημερινα 30 βιντεο
    για αυτο και σου απαντουν οτι δεν καταλαβαινουν τι τους λες ,γιατι τα βιντεο τα παιρνουμε απο players ειναι παρανομα ασχετα
    εαν αυτοι κανουν τα στραβα ματια με λιγα λογια δεν μπορεις να τους ζητησεις να απολογηθουν για κατι το οποιο δεν εχουν δεσμευθει
    εαν μπεις απο ενα κανονικο σαιτ δεν θα παρεις παρα πανω απο 5 και αυτα ειναι τα νομιμα που δινουν

  9. #59
    Apprentice Alexinho's Avatar
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    297
    Quote Originally Posted by Nick Lizas View Post
    κατα αρχας αυτο που εγαψες σε αυτους ειναι λαθος που το ειδες γραμμενο οτι θα μας δινουν καθημερινα 30 βιντεο
    για αυτο και σου απαντουν οτι δεν καταλαβαινουν τι τους λες ,γιατι τα βιντεο τα παιρνουμε απο players ειναι παρανομα ασχετα
    εαν αυτοι κανουν τα στραβα ματια με λιγα λογια δεν μπορεις να τους ζητησεις να απολογηθουν για κατι το οποιο δεν εχουν δεσμευθει
    εαν μπεις απο ενα κανονικο σαιτ δεν θα παρεις παρα πανω απο 5 και αυτα ειναι τα νομιμα που δινουν

    Απο players;; Παρανομα;;
    Πρωτη φορα τ'ακουω ολα αυτα.
    Παντως, το εχουν πει οι ιδιοι οτι υπαρχει οριο, αλλα δεν εχουν πει αριθμο.
    Η ουσια ομως, οτι κατεβασανε το οριο, ισχυει.

  10. #60
    Pro axd23's Avatar
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    849
    Εκτός του ότι έπεσε ο αριθμός των διαφημίσεων, δεν μπορώ από προχθές να τις δω κι όλες μαζί."Κρατάει" και περίπου στις 3-4 για τις απογευματινές-βραδινές ώρες.
    Cloverfield likes this.
    Manager of Παναθηναϊκός Α.Ο (Panathinaikos A.O) currently playing at level 18.


Page 6 of 25 FirstFirst ... 4567816 ... LastLast