Results 1 to 4 of 4

Thread: Lost match 8 vs 11...Unbelivable!!!!!!!!!!!!!!!!

  1. #1
    Newbie
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    3

    Lost match 8 vs 11...Unbelivable!!!!!!!!!!!!!!!!

    Hello folks, today tournament match was really unbelivable and are leading me closed to stop to play the game, delete the account...and stop pay for tokens!
    Breafly, my opponent lost 3 players (good ones...) for injuries since the first half with no auto substitution, so I played at least 50-55 mins 8 vs 11.... they score a goal and, incredibly, I've lost the match!!!!!!!!

    This is unbelievable and unacceptable, it is definetly not possible to lost a game like this!! Any explanation??????????? PLEASE!?!? not just bad luck or I'm not able to play, c'mon........

    I've seen sometimes matches with a very strange (and unbelievable....) results and this last is telling me that might not be just bad luck!

    From staff I need a technical explanation and not fairytales, please!

    Thanks in advance.


    Regards, Elgiorda

  2. #2
    Addicted k1tb's Avatar
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    645
    Biggest surprise of the season? :O

  3. #3
    Newbie
    Join Date
    Jan 2014
    Posts
    2
    marre de ce jeu je regarde presque tous mes matchs et je fais que de perdre contre des equipeq plus faible et les mecs sont pas la.

    Je me retrouve derniers de ma poule avec 0 vicotires ce nest pas normal encore je perderais quelque match je trouverais sa normal mais la c injuste sa sert a quoi de recruter et d'etre present si c pour se faire battre par des mecs qui en on rien a foutre.

    J'espere que qlq'un lira se message pour voire si sa arrive a d'autre que moi.
    j'esoere que sa ira de mieux en mieux

    a bon entendeur salut

    ps : c bien un jeu comme les autres si tu meyts des tunes tu gagne pas les autres jeu de merde

  4. #4
    Newbie
    Join Date
    Jan 2014
    Posts
    2
    marre de ce jeu je regarde presque tous mes matchs et je fais que de perdre contre des equipeq plus faible et les mecs sont pas la.

    Je me retrouve derniers de ma poule avec 0 vicotires ce nest pas normal encore je perderais quelque match je trouverais sa normal mais la c injuste sa sert a quoi de recruter et d'etre present si c pour se faire battre par des mecs qui en on rien a foutre.

    J'espere que qlq'un lira se message pour voire si sa arrive a d'autre que moi.
    j'esoere que sa ira de mieux en mieux

    a bon entendeur salut

    ps : c bien un jeu comme les autres si tu mets des tunes tu gagne pas les autres jeu de merde