Results 1 to 2 of 2

Thread: Justiça, quero meus pontos na Liga!

  1. #1
    Newbie
    Join Date
    Oct 2022
    Posts
    2

    Justiça, quero meus pontos na Liga!

    I had a match on 10/29/2022 at 21:20 Brasilia time in Brazil, but some kind of bug happened that the match didn't occur, I couldn't see the game, not even on other accounts. Then it simply happened that the match was closed, showing as a defeat, as shown in the attached Image 001.

    At first I didn't accept the error and give up the game uninstalling it from my cell phone, but I received the information that in the match report it appears as my victory, according to image 002, but in the league table it still appears as a defeat, I need the 3 points I won to continue in the league dispute and my team is superior to most of the league the real result is the detail.

    ________________________________

    Tive uma partida no dia 29/10/2022 às 21h20 horário de Brasília no Brasil, mas aconteceu algum tipo de bug que a partida não ocorria, não conseguia ver o jogo, nem mesmo em outras contas. Depois simplesmente ocorreu que a partida foi da como encerrada, mostrando como derrota, conforme a Imagem 001 em anexo.

    De primeira não aceitei o erro e desistir do jogo desinstalando do meu celular, mas recebi a informação que no relatório da partida consta como vitória minha, conforme a imagem 002, mas na tabela da liga ainda consta como derrota, preciso dos 3 pontos que conquistei para continuar na disputa da liga e meu time é superior a maioria da liga o real resultado é o do detalhe."
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails Justiça, quero meus pontos na Liga!-imagem-001.jpg   Justiça, quero meus pontos na Liga!-imagem-002.jpg  

  2. #2
    Newbie
    Join Date
    Oct 2022
    Posts
    2
    Make excuses and send 10 packages?? Where are the 3 points of the League? You are pathetic! On top of that they took away the possibility to check the match report, what a despicable company!!!!

    We're out, we've already requested the exclusion of the team! Garbage team and company that don't support the consumer, assume the mistake and correct it, don't give gifts thinking everything is right! Your GARBAGE!

    ________________________________


    Dar desculpas e enviar 10 pacotes?? Cadê os 3 pontos da Liga? Vocês são patéticos! Ainda por cima tiraram a possibilidade de verificar o relatório da partida, que empresa desprezível!!!!

    Estamos fora, já solicitamos a exclusão do time! Equipe e empresa de lixo que não dar apoio ao consumidor, assumam o erro e corrija, não dê brindes achando que tá tudo certo! Seus LIXOS!
    Last edited by Ruglia; 11-01-2022 at 04:06 AM.