2Likes
-
Apprentice
La una din imaginile de mai sus o am si eu care zice: 1.Totul sau nimic = Castiga ultima runda a licitatiei cu 0 jetoane ramase
Dar facetima sa inteleg,sa zicem ca eu sunt intr-o licitatie si mai am doar un singur token eu voi castiga runda ? Si daca e asa atunci cat timp este valabila asta
(o singura data sau e valabil ori de cate ori mai ai doar un token ) ?
Tags for this Thread
Posting Permissions
- You may not post new threads
- You may not post replies
- You may not post attachments
- You may not edit your posts
-
Forum Rules