Results 1 to 2 of 2

Thread: un probleme

  1. #1
    Newbie
    Join Date
    Jun 2014
    Posts
    1

    un probleme

    bon jour j ai un probleme qui me gene
    qui peut m explique
    j ai fini a la 2 eme place au niveau 8
    alors je suis automatiquement au niveau 9 tout ca est bon mais
    le probleme c est que on ma mis dans la ligue 10 c etait un desastre j ai presque perdu tout les match le pire c est que
    mon equipe joue dans la ligue niveau 10 mais le marche des transfer des jouers a rester nivau 9
    alors j ai pas pu continuer a jouer de cet facon des defaite aller/ retoure

  2. #2
    English Forum Moderator Cat Harrison's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Location
    StL
    Posts
    8,062
    a problem

    good day I have a problem that bothers me
    is that m says
    I finished in the 2nd spot at 8
    so I'm automatically at 9 all this is good but
    the problem is that c is put in my league was 10 c a disaster I have almost lost the match v the worst is that
    my team plays in the league level 10 but the march of transfer of Jouers to remain nivau 9
    then I have not been able to continue to play this way of going someplace / retoure

    Google doesn't like French very much.. that is hard to understand.

    I am sorry you are in a higher level, this happens when there was not enough Teams in the draw of the same level for the last League of that level, and so a mixed level was made. If *is* possible to do well, but you could also abandon that Team if you don't think League will be playable, and Take Over (suit icon) a lower level Team.

    Je suis désolé que vous êtes dans un niveau plus élevé , ce qui se passe quand il n'y avait pas assez d'équipes dans le tirage au sort de même niveau pour la dernière Ligue des ce niveau , et ainsi un niveau mixte a été faite . Si * est * possible de bien faire, mais vous pouvez aussi abandonner cette équipe si vous ne pensez pas que la Ligue sera jouable , et prendre en charge ( costume icône ) une équipe de niveau inférieur.

    Someone who parle please make sure that makes sense??

    Expressed above is my own opinion. Your results may vary.
    ▬ ▬ ▬▬ ▬ ▬▬ ▬ >BvB
    < ▬ ▬▬ ▬ ▬▬ ▬ ▬
    [SIGPIC][/SIGPIC]