Λοιπόν φίλες και φίλοι το top eleven (νέα βέρσιον) παρόλο που είναι εντυπωσιακό.... είναι γεμάτο bugs που θα σπάσουν τα νεύρα σε όποιον ασχοληθεί μαζί του..
Και εξηγούμαι για να μη παρεξηγηθώ...
Καταρχήν να ενημερώσω ότι είμαι προγραμματιστης με χιλιάδες γραμμές κωδικά σε διάφορα projects (web και μη). Επίσης να ενημερώσω ακόμα ότι για κάμποσα χρόνια έγραφα σε περιοδικά σχετικά με το χώρο της πληροφορικής..
Ας πάμε όμως στα προβλήματα που το παιχνίδι βγάζει και θα σας κάνουν ακόμα και να σκεφθείτε να σπάσετε το PC σας ειδικά αν έχετε πληρώσει...
Οπότε βασικός κάνονας για όποιον ασχοληθεί.. Οπλίζεσαι με αρκετή υπομονή και δεν πληρώνεις!!!
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν ...
α) Προχθές διεκδικώ ένα παίχτη και έχω φθάσει μαζί με κάποιον άλλο αντίπαλο στον 16 γύρο (είχα 46Τ μέσα)..
Στο 17ο γύρο λοιπόν ξεκινά να μετρά αντίστροφα.. 15, 14, 13 και δίνει το παίκτη στον αντίπαλο.. (ξέχασε να μετρήσει άλλα 12 δευτ) πετώντας στο κάλαθο τον άχρηστων τα ωραία μου Τ που είχα μοσχοπληρώσει.. Θα μου πείτε τρελός είσαι άνθρωπε μου και εφτασες στο 17ο γύρο? Ε ναι μερικές φορές είναι το γαμώτο και μπαίνεις στη κόντρα με κάποιον (που μπορεί να είναι και bot, δε γνωρίζεις..)
β) Πάλι μεταγραφή.. Ο πληστηριασμός δεν έχει μπει καν σε γύρους.. Θέλει 30 δευτερόλεπτα για να μπει στον πρώτο γύρο... και κάποιος έχει κάνει μια προσφορά (ξέρετε από αυτές που βάζουν ένα Τ σε 10 παίκτες και πάνε για ύπνο, με σκοπό να πάρουν κάποιο παίκτη)..
Εγώ περιμένω να κατεβεί στα τελευταία δευτερόλεπτα και 2-3 πριν τη λήξη του να χτυπήσω το παίκτη με Bid αν δεν βάλει κι άλλος διεκδικητής και συνήθως αυτό πιάνει έτσι ώστε με ένα μόνο Τ να πάρετε κάποιον χωρίς να χαλάσετε άλλα Τ.
Η χρόνος κυλά αντίστροφα λοιπόν 30, 29, 28, 27 και δίνει το παίκτη σ' αυτόν που είχε κάνει τη προσφορά!!!!
Έλεος!