Results 1 to 10 of 120
Like Tree240Likes

Thread: ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ 2017

Threaded View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
    Apprentice
    Ποιός είσαι?
    Να μαι και 'γω.... Ο γκρινιάρης της παρέας. Καταρχήν να ευχήθώ Καλή Χρονιά σε όλους. (Ιδιαίτερα στους Φώτηδες, και Γιαννηδες που γιορτάζουν αύριο και μεθαύριο).
    Είμαι ο Τάκης από την Κορινθία και είμαι 49 ετών. Είμαι προγραμματιστής υπολογιστών. Οι μεγάλοι ίσως να με θυμούνται από παλιότερα περιοδικά του χώρου όπως PIXEL, Computer για όλους, Κοσμος του Internet κά με το ψευδώνυμο "cobra" στην Compulink.

Πόσο καιρό παίζεις? Ποιο είναι το αγαπημένο σου σύστημα?
    Παίζω από το 2015. Αγαπημένο σύστημα είναι το 4-1-2-1-2 και το 3-2-1-2-1. (Πάντα όμως δοκιμάζω και άλλα ιδιαίτερα αν είμαι πίσω στο σκορ).

Από τίτλους τι κάνεις? Πες μια μεγάλη στιγμή σου στο παιχνίδι!
    Στην αρχή μέχρι την 10 κατηγορία έπαιρνα αρκετούς τίτλους. Τώρα ένα τίτλο άντε -2 (μερικές φορές) σε κάποιο από τα ακκαουντς που παίζω (παίζω 5 ακκουντς αυτή τη στιγμή)!! Μεγάλες στιγμές όταν πήρα Κάποιο από τα 4 τριπλά που έχω πάρει.. Και η μεγαλύτερη όταν έπαιξα τελικό CHL με Τούρκο αντίπαλο 112% και γω 91% και του έριξα 4!!!

Έχεις επενδύσει στο παιχνίδι με χρήματα?
    Μια φορά έβαλα 2 ευρώ. Δεν υπάρχουν λεφτά για gamming πια....

Τι σε ενθουσιάζει περισσότερο στο παιχνίδι?
    Το ότι για κάποιο λόγο με κολλάει.. (να σκεφτείτε ότι δεν ασχολούμαι με ποδόσφαιρο και αν έχει η τηλεόραση προτιμώ να δω κάτι άλλο).. Εκτός από τα παιχνίδια της Εθνικής.
    Πιστεύω ότι το μόνο καθαρό ποδόσφαιρο πια παίζεται στις αλάνες από τα πιτσιρίκια της γειτονιάς σου.

Κάτι που έχεις να προσθέσεις/αναφέρεις/σχολιάσεις γενικότερα?
    Θεωρώ ότι το παιχνίδι είναι αρκετά καλό σχεδιαστικά και σαν interface αλλά η εταιρία πρέπει να επενδύσει σε προσωπικό έτσι ώστε να μεριμνήσει για τα Bugs (που το τελευταίο καιρό ομολογώ ότι έχουν χαμηλώσει σε συχνότητα). Κατά τα άλλα είναι μια πολύ καλή ιδέα και μπράβο τους.

Σορρυ που άργησα, αλλά έλειπα εξωτερικό. :P