Results 1 to 2 of 2
Like Tree1Likes
  • 1 Post By Michael Martin

Thread: Update nicht möglich / Update not possible

  1. #1
    Newbie
    Join Date
    May 2015
    Posts
    1

    Update nicht möglich / Update not possible

    Hallo.

    Habe ein neues Tablet bekommen mit Android 4.4.2 drauf.

    Habe Top Eleven runter geladen und bekomme bei jedem Start die Meldung, dass ein Update vorhanden ist.

    Ich kann es aber nicht installieren. Es wird umgeschaltet auf den Play Store und dann kann ich das spiel wieder
    öffnen aber nicht updaten.

    Auf meinem Smartphone mit Android 4.4.2 läuft die neueste Version problemlos.

    Wer kann helfen?

    Hello .

    Have a new tablet with Android 4.4.2 to get it.

    Top Eleven have downloaded and get every time you start a message that an update is available .

    I can not install it but . It is switched over to the Play Store and then I can play again
    but do not open update .

    On my smartphone with Android 4.4.2 the latest version is running smoothly .

    Who can help?
    Cat Harrison likes this.

  2. #2
    English Forum Moderator Cat Harrison's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Location
    StL
    Posts
    8,062
    Unfortunately, this is something you might have to ask Support to get an answer, I do not know.

    Here's a link with some suggestions from Support, click No if it doesn't help and subsequent screen you can send ticket to Support.

    Leider ist dies etwas, das Sie haben , um Unterstützung bitten, um eine Antwort zu bekommen. Ich weiß nicht.

    Hier ist ein Link mit einigen Vorschlägen von Hilfe, klicken Sie auf Nein, wenn es nicht hilft und nachfolgende Bildschirm können Sie Ticket senden, um Unterstützung .

    Ich spiele auf einem Android Gerät. - TopEleven Support | TopEleven Support
    Expressed above is my own opinion. Your results may vary.
    ▬ ▬ ▬▬ ▬ ▬▬ ▬ >BvB
    < ▬ ▬▬ ▬ ▬▬ ▬ ▬
    [SIGPIC][/SIGPIC]