Results 1 to 9 of 9
Like Tree3Likes
  • 1 Post By Radu Vasile
  • 1 Post By florian slaniceanu
  • 1 Post By PricopGeorgeCătălin

Thread: SA jucatori

  1. #1
    Newbie
    Join Date
    Mar 2016
    Posts
    1

    SA jucatori

    Salut, sunt nou in joc si am si eu cateva nelamuriri la care sper ca i-mi puteti raspunde:

    - cum recunosc un jucator bun pe transfer list ?
    - conteaza sa ai jucatori cu abilitate ?
    - cum pot sa cresc in lvl ca manager ? ) joc de 2 luni si am tot lvl 1
    - Notele jucatorilor sunt relevenate , sau exista posibilitatea ca un jucator slab sa prinda un meci bun in care sa ia nota 10 ?
    - care asezare da cel mai bine randament, ma gandeam sa joc un anumit tip de formatie si sa incep sa fac transferuri pt a acoperii posturile deficitare ?

    Multumiri !
    Valentin Nicolae likes this.

  2. #2
    Addicted
    Join Date
    Aug 2015
    Posts
    544
    Quote Originally Posted by Radu Vasile View Post
    Salut, sunt nou in joc si am si eu cateva nelamuriri la care sper ca i-mi puteti raspunde:

    - cum recunosc un jucator bun pe transfer list ?
    - conteaza sa ai jucatori cu abilitate ?
    - cum pot sa cresc in lvl ca manager ? ) joc de 2 luni si am tot lvl 1
    - Notele jucatorilor sunt relevenate , sau exista posibilitatea ca un jucator slab sa prinda un meci bun in care sa ia nota 10 ?
    - care asezare da cel mai bine randament, ma gandeam sa joc un anumit tip de formatie si sa incep sa fac transferuri pt a acoperii posturile deficitare ?

    Multumiri !
    - in general un jucator buna are si multe stele, sa nu fie prea batran (pentru mine este ok intre 22 - 25 ani), sa te uiti si ce istoric are