eu pana acum am 3 meciuri jucate
3 egaluri, 3 goluri date, 3 primite
Printable View
eu pana acum am 3 meciuri jucate
3 egaluri, 3 goluri date, 3 primite
4-2 în primu meci de CL, meci bun făcut de jucători, acum meci destul de greu în campionat, am nimerit iar unul extradionar de greu
Eu sunt incepator - acum nivel 3. Am castigat pana acum 2 campionate si 1 CL. Am jucat mai mult Hattrick si multe lucruri sunt asemanatoare. Am un campionat foarte ciudat - multe echipe cu doar 8 jucatori
Victorie cu 3-0 in campionat ! :)
început cu dreptu în campionat, un 3-1 cu puține emoții
Am fost nevoit sa demit vre-o 8-9 jucatori fiindca ma chinui sa-i vand de 3 zile si in loc sa castig vre-o 700M am pierdut cam 150-200M ... am ramas si fara tokeni si as mai avea de luat un fundas lateral ...
Pot sa zic ca am inceput bine in campionat , am castigat contra unui adversar superior mie 3-4 cu mari emotii
Dar cred ca voi avea mari probleme cam cu toti adversarii , eu is singuru din campionat care nu are nici un jucator de 6 stele ...
am pierdut primul meci in campionat 2-0 in deplasare, echipa nu a jucat nimic de la mijloc in sus
0-7 in prima etapa :)
sezonul asta am o echipa de kkt ..
ar vrea sa fac o reconstructie dar nu am tokens .. atacul si mijlocul este varza .. domin dar nu reusesc sa dau gol
victorie 3-2 acasa, ambele goluri luate din corner, primesc cam des goluri asa , se poate face ceva sa le mai reduc :)?
A venit si prima intrangere din sezonu asta 4-2 in Cupa
Dupa egalu de ieri a venit inca o surpriza, am pierdut 2-0 acasa + cartonas rosu...
2-2 cu o echipă praf... deabea am egalat.. nimeni nu a mișcat în meciu de azi,
1-1 in campionat cu o echipa de 2 stele , am dominat 70-30% dar ce folos , deja contracadidati mei au 4 puncte avans .
singurul lucru bun astazi este am luat un AMC de 5 stele cu 1 token .. dar dupa primu meci n a aratat nici asta nimic .
trebuie sa mai astept cateva zile sa strag cativa tokeni sa pot licita un ST cu experienta