Page 1 of 14 12311 ... LastLast
Results 1 to 10 of 139
Like Tree25Likes

Thread: Top Eleven Holland

  1. #1
    Spanish Forum Moderator khris's Avatar
    Join Date
    Jun 2013
    Posts
    16,331

    Top Eleven Holland

    Last edited by khris; 12-02-2015 at 10:29 AM.
    Wiesse and Buster Keaton like this.

  2. #2
    Famous Wiesse's Avatar
    Join Date
    Jun 2013
    Location
    The Netherlands
    Posts
    1,802
    Niet echt druk hier. Waar zijn die nederlanders

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
    khris likes this.

  3. #3
    Newbie
    Join Date
    Mar 2016
    Posts
    2
    Hoe moet ik een gekochte speler een contract aanbieden?
    Ik heb een melding gedaan in het Engelse gedeelte, betreft een ander probleem.. Ik vind het allemaal best onduidelijk...
    Top Eleven Holland-12674884_1303712579645142_1380804788_o.jpg

  4. #4
    Newbie bossofzeeland's Avatar
    Join Date
    Nov 2015
    Posts
    35
    Quote Originally Posted by Marco Eilander View Post
    Hoe moet ik een gekochte speler een contract aanbieden?
    Ik heb een melding gedaan in het Engelse gedeelte, betreft een ander probleem.. Ik vind het allemaal best onduidelijk...
    Click image for larger version. 

Name:	12674884_1303712579645142_1380804788_o.jpg 
Views:	233 
Size:	89.6 KB 
ID:	64142
    Heb je niet te veel spelers in je team?

  5. #5
    Newbie
    Join Date
    Jan 2016
    Posts
    5
    Het lijkt erop dat je nog niet op de groene knop hebt gedrukt. Als dat lukt is hij toegevoegd aan je team. Lukt dat niet dan heb je teveel spelers in je team en zal je er eerst eentje moeten verkopen op de transfermarkt of aan een spelersmakelaar.

    Let op dat je binnen 7 dagen hem moet laten tekenen anders is hij weg
    ARYA FIFTYONE
    ManagementLevel: 40 (of 40)

    Luck is a loser's excuse for a winner's commitment....

  6. #6
    Banned
    Join Date
    Jul 2016
    Posts
    1
    We’ve already written about the players to keep an eye on during Euro 2016, so this article is about reliving some of the most memorable moments in the competition’s history. Take a look!

  7. #7
    Newbie Bronno's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Posts
    1
    Hallo allemaal,
    Vraagje.. zijn er hier meer mensen die problemen ervaren met de transfer aanbevelingen?
    In het begin was het aardig random maar heb nu al wel een keer of 12 een keeper aangeboden gekregen :s
    Heb ook al verscheidene mails verstuurd en gevraagd om uitleg maar krijg totaal geen reactie terug.. begin de aardigheid langzaam aan te verliezen zo.

    Gegroet.. een gefrustreerde manager

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  8. #8
    Newbie
    Join Date
    Jan 2017
    Posts
    1
    Bronno,

    Er is zoveel aanbod aan spelers, ik zou de aanbevelingen niet te serieus nemen. Gewoon zelf op zoek gaan. Dat werkt prima.

  9. #9
    Newbie
    Join Date
    Feb 2017
    Location
    Near Amsterdam
    Posts
    32
    Hoi, nieuw in het spel en ik probeer het zo goed mogelijk te doen en te begrijpen.

    Vraagje: zijn vrienden erg belangrijk in de game?

    Andere vraag: maakt het uit of je allemaal verschillende nationaliteiten hebt? Ik probeer alleen nl aan te trekken, maar gaat moeizaam. Zeker nu in de 1e ben geworden en weer opnieuw naar betere spelers moet zoeken in de hogere divisie

  10. #10
    Dreamer Buster Keaton's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Posts
    448
    Vrienden kunnen belangrijk zijn:

    1 Als je een wedstrijd heb kunnen je vrienden mee kijken en krijg je een bonus van 2 balbezit (maar als zij een wedstrijd hbn moet je ze ook supporten)
    2 Je kunt vriendschappelijk wedstrijden tegen elkaar spelen
    3 Je ziet sneller bij hogere lvl vrienden of ze een mooie jeugd academie speler hbn die je kunt kopen of een andere speler waar ze niet veel mee doen (alleen dan ben je ongeveer 15 tokens kwijt en 12 aan nordeus en je vriend krijgt er 3 en gaat de verkoop niet door dan krijg je alle tokens terug) dit doe ik vaak in het begin aan het seizoen als mn vrienden een mooie jeugdspeler heeft die voor mij tenminste lvl 95 is) en dan gun ik ze 3 tokens en ben dan totaal zo ongeveer 15 tokens kwijt (zon onderhandeling kan een hele tyd duren maar meestal reageren ze wel snel als je hun ook wat tokens gunt helemaal als ze een match na de tyd hbn.) bied je ze geen extra tokens reageren ze vaak niet en zit je eeen hele tyd voor nop te wachten.


    Wat betreft verschillende nationaliteiten dat maak niet uit wil je graag alleen met nederlanders spelen
    dan kun je de naam en nationaliteit van de speler veranderen kosten 1 token.
    omdat te doen klik je op de speler en daar zie je een potlood in het tenue scherm naast de naam daar kun je de naam en nationaliteit veranderen alleeen het kost je wel 1 token

    Groeten Buster Keaton
    Last edited by Buster Keaton; 02-06-2017 at 04:03 PM.

Page 1 of 14 12311 ... LastLast