Results 1 to 4 of 4
Like Tree5Likes
  • 3 Post By mirfla
  • 2 Post By phenomen0n

Thread: Zayıfsan da kaybediyorsun güçlüysen de.

  1. #1
    Newbie
    Join Date
    Feb 2017
    Posts
    5

    Zayıfsan da kaybediyorsun güçlüysen de.

    Oyunda en şikayetçi olduğum kısım eşleşmelerdeki adaletsizlik ve maç istatistikleriyle alakasız gelen maç sonuçları. Daha bugün başıma gelen bir olayı anlatayım size.

    3. seviyedeyim ve oyuna evladıma bakar gibi bakarak oynuyorum resmen. Her gün antreman bonuslarım en aşağı %8 genelde de %10 olur. Maçlara çıkmadan önce her zaman antremanlarımı düzenli yaptırır oyuncuların bir çoğunun morallerini fuller enerjilerini en az %90-95 de tutar öyle maça girerim. Her zaman da maçı izlerim.

    Şu an ligedeki gücüm %103 rakibim de %88'de maça girdik. Girmeden önce de

    -Enerjilerini en az %95'de tuttum.
    -Hepsinin morelleri fulledim.
    -Takım antreman bonuslarının hepsi %10'daydı ve maç sırasında sürekli bonusları %50 arttırarak pompaladım.
    -Maç rakip sahadaydı taraftar sayısı sıfırdı ve adam maçı izlemediği topa sahip olma bonusu %8 bendeydi.
    -İstatistiklerde topa sahip olma %67 bende %33 ondaydı.
    -Kaleyi bulan şutum adamdan çok daha fazlaydı.

    Ama ben bu adama 4-2 yeniliyorum. Hadi takım gününde olmaz anlarım da 6 maç boyunca 1 gol yememiş ben aynı taktikle sahaya çıkıyorum 4 tane birden yiyorum ve bu takımın daha onceki 6 maçta atabildiği gol sayısı 5 !!. Kimse bana taktiğin hatalı dostum falan demesin her maç cayır cayır oynadığım taktikle çıkıp bu adamdan, bu istatistiklerle bu kadar çok gol yemem çok tuhaf gerçekten. Bu yaşadığım da 1 değil 2 değil yani...

    Birisi bana mantıklı bir sebep açıklayabilir mi?

    Diğer mevzuya gelirsek kupa ve şampiyonlar ligi eşleşmeleri;

    1. ligden 2. lige geçtiğimde kupalardaki bütün takımlara üşenmedim tek tek baktım ve 2. seviyedeki tek takım bendim ve geri kalanların hepsi 3. seviyeydi. Biraz azim biraz da şansla rakiplerimin çoğu %10 civarı benden güçlü olmasına rağmen 2 kupayı da alabildim.

    3. lige geçtiğimde bu olmaz dedim ama yine aynı terane bu sefer herkes 4. seviyede. Adamın doğru düzgün bakmadığı takımı benimle aynı seviyede ve ben bu adamları yenebilmek için yine maç boyunca bi dünya takla atmam gerekiyor.

    Adil bi sistem olsun diye bunu öne sürüyorsunuz herkes kafa kafaya mücadele etsin falan fişman ama adillik ile alakası yok bence. Adil bir sistem olması için herkes kendi seviyesindeki adamlarla eşleşmeli. Eğer adam takımıyla doğru düzgün ilgilenmiyorsa lig atlayıp transfer yapmıyor sonra da benden 7 tane yiyorsa bu onun sorunudur o halde takımıyla ilgilenecek. Ama takımıyla ilgilenmeyen üst seviyemdeki adamla beni eşleştirir sonra elerseniz bu adaletsizlik oluyor işte. Düşünün yani adam beni elemiş haberi yok oyunu bırakmış gitmiş zaten..

    Zira lig atlayınca çıkan yeni rakiplerde öyle sırf bunu denemek için başka bi hesap daha açıp takımla hiç ilgilenmedim. İlk sezon 8. olarak lig atlayan takım 2. sezonda %37 gücüyle lig ikincisi oldu. Çünkü ligdeki bütün takımlar kendisi gibi tırttı. Benim oyunda bi arkadaşım var gücü %130 ile bütün kupaları alıp bi sonraki lige geçti ve bu adam sonraki sezonu yine %130 güç ile bitirip küme düştü. Çok ilginç değil mi? Birisi %37 ile lig 2.si olurken diğeri %130 ile küme düşüyor.

    Yani ligde de bu şekilde bir adillik sistemi yapılması bana saçma geldi bunları görünce. %37'lik takımı kendi dengi takımlarla tutup eşleştirmeyin.!! Bırakın adam hep aynı ligde kalsın hiç küme atlayamasın. Siz adama lig atlattırsanız da 1. yaptırsanız da, adama 3.lü kupa aldırsanız da umrunda mı olur? Zaten adam oyunu telefonundan uygulamasını silip bırakmış gitmiş yani..
    Ama siz hayvan gibi token kasıp deli gibi oyunculara antreman yaptırarak gücünü %130lara çıkarmış adamı bir sonraki sezon kol gibi bir lige sokar sonra bırakın 1.liği küme bile atlatmazsanız adama bu adam oyundan soğur haliyle oyunu da bırakır token almayı da bırakır.

    Sonuç olarak adam bir hobisinden vazgeçmiş olur siz de kazanacağınız paralardan.

    Benim bu konuda önerim ne olur derseniz? O kadar yazdım artık merak ediyorsunuzdur diye düşünüyorum..

    Rastgele bir kura sistemi oluşturursunuz aynı lige %40lık adam da düşer %110 luk adam da. Böylece takımıyla ilgilenen kazanır ilgilenmeyen kaybeder. Yani olması gereken olur.

  2. #2
    Newbie phenomen0n's Avatar
    Join Date
    Apr 2016
    Posts
    23
    Çok güzel yazmışsın dostum. Ellerine sağlık. Yaklaşık 1.5 senedir oynuyorum oyunu her sezon seninle aynı durumdayım. %120lerle ligi bitirdiğimde şampiyonlar liginde bazen bi sonraki sezon 2 lig üstümdeki takımlarla eşleştim. Oyunda adalet kavramı diye birşey yok. Bi yol çizmişler kendilerine kimsenin önerilerini dikkate almıyorlar bu konuda. Kupa konusunda normal buluyorum üst seviyeyi sonuçta 2.ligdeki takımlar süper ligdekilerle eşleşebiliyor. Ama şampiyonlar liginde olmaması gerek

    General Mobile 4G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  3. #3
    Newbie
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    32
    Çok sallamayın arkadaşlar bu oyunu...Bariz adaletsizlikler var.

  4. #4
    Newbie
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    21
    Kupada yaşadım 3 sezon önce dediğini yaşadım hemde 1 değil 2 maçta. Rakibiminden %20 üstünüm. Tek kale oynuyorum. İstatistikler bende. Sezonu 3 kupa ile kapatmışım 2 sezondur yenilgim yok. O maça kadar birinden yediğim maksimum gol sayısı 2. Gelelim maça tek kale oynuyorum. Ben sürekli kaçırıyorum hep üstten aut. Rakip uzaktan ne vurduysa giriyor. İlk maç kupa da 4-1 yeniliyorum. İkinci maç evimde yine tek kale oynuyorum tak atıyor yine 1-1 kalıyorum kupadan eleniyorum. Baya sinirimi bozmuştu. Oyuna zaman harcıyorsun. Rakibin ne maça geliyor ne de aktif liginde sonuncu. Böyle saçma sapan şeyler oluyor. Benide destekleyen maçta en az 40-50 kişi var.