Results 1 to 10 of 15
Like Tree10Likes

Thread: holly sh*t this is my player help

Threaded View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
    Rookie

Angry holly sh*t this is my player help

i have U21 AND I Finally have my player ! but the F!@KING company want to kill me i have a good player and nord wants me FOR SIGN WITH HIM to pay 25 token for him he is my d@m player i the one who made him AND CREATE HIM IN u21 now NORD(i can't spell this f!@king company name) want me to pay for him f!@k him and NORD
    the whole game is a joke i can't believe it we just wait very long for U21 build and wait very long the god d@m player and in the End want me t pay 25 tokens THIS is something to you NORD
    NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO NO
    Last edited by Cat Harrison; 06-04-2014 at 02:20 AM.