Results 1 to 10 of 11
Like Tree4Likes

Thread: Losing to much moral every game this season

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
    Dreamer Mo Avengers's Avatar
    and why is it when you buy a new player nearly always you need to spend two blue packs on his morale ??? really he just went to a better team and earned money from the transfer and has low morale ???

Ps my avatar picture is Rowland !!!!!!!!!!!

Newbie capitaine crochet's Avatar
    j arrete pas de le dire que vous ne maitrisez rien et que si nordeus decide que vous perdez , vous perdez ,ils influence les matchs , j ai deja gagné avec 40% de morale contre le 1er et perdu contre le dernier avec le plein de morale , c est du grand n importe quoi , je joue mais je m amuse plus sur ce jeu , je crois que je finis la saison et j arrete

Pro Mr. Marco's Avatar
    Quote Originally Posted by capitaine crochet View Post
    j arrete pas de le dire que vous ne maitrisez rien et que si nordeus decide que vous perdez , vous perdez ,ils influence les matchs , j ai deja gagné avec 40% de morale contre le 1er et perdu contre le dernier avec le plein de morale , c est du grand n importe quoi , je joue mais je m amuse plus sur ce jeu , je crois que je finis la saison et j arrete
    Hey please write in English here!

(Tu as raison et je pense aussi que Nordeus truque le jeux, mais nous ne pouvons rien faire de le changer parce qu'il y en aura toujours assez de gens qui joue Top Eleven et ils gagnent trop d'argent pour qu'il puisse en nager :P)
    BLAUGRANA FC - The road to success...

7x 4x Runner-ups 3x 1x

Dreamer Christian Christiansen's Avatar
    Quote Originally Posted by Mo Avengers View Post
    and why is it when you buy a new player nearly always you need to spend two blue packs on his morale ??? really he just went to a better team and earned money from the transfer and has low morale ???
    His morale is just low because at the team that you bought him from,well he wasn't playing there (like your 3 or 4 star players) I bet their morale is very poor-good.
    It always happens to me like that and I know -2 boosters for every new player (well there is something like 2/10 chance that you get a player which has superb morale)
    Hope this post helps you

I will try to beat you with 4-1-2-1-2 Narrow Diamond Formation