Results 1 to 3 of 3

Thread: Pozdrav svim menadzerima

  1. #1
    Newbie
    Join Date
    Nov 2014
    Posts
    38

    Red face Pozdrav svim menadzerima

    Dragi moji menadzeri, protivnici i prijatelji, ovde sam morao otvoriti nov topic, posto sam imao zelju da vas velikodusno pozdravim i kazem da cu krajem ovog meseca otici u inostranstvo. Trazi me posao, pa me nece biti verovatno do kraja aprila. Zaista dug period. Ali sta je tu je. Moram to odraditi. Inace ja sam poceo da igram skoro pre mesec dana TE i zaista pokazao sam se kao dobar trener, a ujedno moj tim je osvojio ligu, dok ligu sampiona nisam ni video, jer sam pocetnik. Kup nisam igrao, jer sam uspeo da udjem kad sam vec izgubio od doticnog FC Slimy ukupnim rezultatom 2:0. No, nema veze. Naucio sam da pobedjujem cak i sa umornim igracima, a i ne tako iskusnim, kao sto sam ja mislio da treba. I onda kada je pobeda trebala u pravom trenutku ja sam pobedjivao, te liga je sada moja. Pa podelicu sa vama malo slicica da pogledate i komentarisete dok ne budem krenuo na put. Nadam se da mozete da mi pomognete kad se budem vratio oko igranja, a ujedno zamolio bih administratore da nekako ako je moguce da promene grb na dresovima Milan-a (crveno crni i beli) Nazalost to nije pravi grb kao sto se vidi na trecem dresu. Hteo sam uzeti Milan kao moj omiljeni tim, ali nije mi se to svidelo pa sam odustao. Ako mozete to sredite sa ljudima iz TE pa da se igramo posteno kad se budem vratio. Inace uzimam "PRAVI ARSENAL" i zgazicu sve zive ))))))) naravno malo volim da se salim. Ne zamerajte mi ako pogresim, jer sam i ovde nov!

    Nije jos kraj u ligi, ali optimista sam kao sto sam rekao.




    moj tim

  2. #2
    Serbian Forum Moderator NTNK's Avatar
    Join Date
    Nov 2012
    Location
    Beograd, Serbia
    Posts
    4,810
    Dobrodosao na forum Vlado...srecno i javi se kad imas vremena

  3. #3
    Newbie
    Join Date
    Nov 2014
    Posts
    38