Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 14 of 14
Like Tree3Likes

Thread: Wtf thats not real injurys

  1. #11
    Newbie
    Join Date
    Jul 2013
    Posts
    5
    @flatthg naja ich habe keine lust mehr zu schreiben aber ich finde es trotzdem falsch, ich will ja nur die spielemacher drauf aufmerksam machen so das einer von denen mal dazu ein Statement gibt. aber scheis drauf dann zock ich das jetzt nicht mehr ich such mir ein anderes spiel
    cyaa

  2. #12
    Apprentice Splatter95's Avatar
    Join Date
    Jul 2013
    Location
    Hamburg
    Posts
    219
    Quote Originally Posted by Harun Yavuz View Post
    @flatthg naja ich habe keine lust mehr zu schreiben aber ich finde es trotzdem falsch, ich will ja nur die spielemacher drauf aufmerksam machen so das einer von denen mal dazu ein Statement gibt. aber scheis drauf dann zock ich das jetzt nicht mehr ich such mir ein anderes spiel
    cyaa
    Nicht immer gleich so übertreiben, es passieren halt mal Verletzungen, aber dafür gibt es ja die Ersatzbank. Dann kannst du wenigstens mit anderen weiterspielen also echt!
    My name is Obvious, Captain Obvious!



    My Team: RXL

  3. #13
    English Forum Moderator Cat Harrison's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Location
    StL
    Posts
    8,062
    I think you are right there are a fair number of players out there that ignore the grounds, turf etc. in favor of buying players.

  4. #14
    Newbie
    Join Date
    Jul 2013
    Posts
    4
    Quote Originally Posted by Harun Yavuz View Post
    nordeus pls what tha hell is this freakin **** are u kiddin me? i had last week a guy injured for 20 days! i sold him and now i got this! i will quit playin soon thats not fun anymore!

    maybe is the prob of opponent's orders.... maybe he is plying hard tackling wif whole pitch~ sometimes really nid some luck

Page 2 of 2 FirstFirst 12