Quote Originally Posted by Ljepoje View Post
@PeterMeter

Ah, Why didn´t you say thay you where from Sweden as well? I´ve been typing in english like a foul
I will answer you in Swedish, and if the mod´s or somebody else doesn´t understand I apologize for the inconvenience!
Haha, vad roligt, jag hade inte ens tänkt på att det ju alldeles uppenbart står på Svenska i din signatur!

Då har vi nog haft väldigt lika utveckling i spelet känns det som, även om jag inte hoppat på att rent köpa Tokens än, men ursäkterna börjar rinna ut i sanden. Det börjar märkas på allvar nu att man inte är lika bra när man möter folk som antingen byggt riktigt bra lag från grunden med tokens och PT. Får se hur jag gör, försöker köra på med så många deals jag kan hitta, samt försöker få ordning på gratis-bitarna. Det enda som känns drygt är när man inser att de köpen man gjorde förra säsongen som kändes klockrena var lite för gamla från början. Fick lära mig den hårda vägen att Scouts som är 24 år inte är jättelånglivade, och är svåra att utveckla vidare.

Haha, du pratar fantasisummor för mig, jag tror min dyraste spelare är på 6,4 miljoner ändå, och tränar inte ens så snabbt som jag hade trott. Jag har en DMC nu som är väldigt lätt-tränad, han får omkring +100 varje gång jag hårdtränar på träningsmatch, men han är bara 39* vilket förmodligen är anledningen till att det går hyfsat fort. Planen nu är att försöka pumpa honom så mycket det går med de packs jag har så jag iaf får upp honom till scout.

Hur brukar du göra när du köper spelare, kör du via Förhandlingar eller kör du på marknaden? Jag har fortfarande inte köpt en enda spelare via Förhandlingar, och de flesta bud man får är ju så långt under vad man betalat att man mest blir grinig

Aj, låter riktigt illa med William Hill med andra ord. Man tyckte kanske att det lät lite för bra med 186 tokens för att egentligen bara deponera en 100-lapp. Jag får väl försöka ticka på med lite små-bets och hålla mig ifrån att sätta in mer pengar. Spurs tvålade dit mig duktigt idag dock, trodde de skulle lyckas ta sig vidare ändå.

Kul att träffa någon annan som pratar svenska, verkar inte vara någon majoritet här ändå!
Och tack för tipsen!