25Likes
-
Beste Buster Keaton,
Super! Hartelijk bedankt voor je uitleg en alle informatie. Ik ga dus maar op zoek naar vrienden in het spel .
Ook leuk dat je de nationaliteit van de speler kan veranderen.
-
Dreamer
update je kunt ook je rugnummers veranderen dit kost geen tokens
dus als je alleen je rugnummers veranderd ben je geen tokens kwijt heb net mn team helemaal voorzien van rugnummers
het 1 ste en het reserve team {kun je het wat beter in de gaten houden}
-
Ja super, dat had ik gezien. Zo kan je idd makkelijk je 1e team definieren.
Mocht iemand nog een vriendenplekje over hebben: mijn IGN is Putmonk. Thanks!
-
Weer een vraag : hoe vind men andere managers in het spel?
-
Dreamer
Niet
Alleen als je vriendjes bent via fb of anders.
-
Dreamer
Als je wedstrijden speelt kun je managers uitnodigen (beker/champions league) je kunt managers uitnodigen die in je competetie zitten
en je kunt managers uitnodigen die andere wedstrijden supporten en je kunt ook managers uitnodigen die in je vriend"s competetie zitten
Gewoon op de naam van de manager klikken en dan uitnodigen zit hij op een andere server kun je hem niet uitnodigen (als vriend)
Last edited by Buster Keaton; 02-09-2017 at 01:49 PM.
-
Dreamer
Volgens mij vroeg hij hoe hij andere managers kon zoeken. En dat gaat niet.
-
Newbie
Andere managers opzoeken zou wel een goede optie zijn, ik had ooit eens 15 actieve fb vrienden.
Helaas zijn die allemaal gestopt op 1 na, ben zelf ook pas weer twee seizoen terug na minimaal 1 jaar niet te hebben gespeeld.
-
Dreamer
Heb ik het verkeerd begrepen dacht dat hij managers wilde uitnodigen als vrienden in het spel
zoeken op naam in het spel is nog niet mogelijk alleen fb vrienden die je kunt uitnodigen om topeleven te spelen
en hoe meer vrienden(andere managers) in het spel hoe meer managers je kunt bekijken via de verschillende competities (waar je vrienden/managers in zitten)
-
wat vinden jullie beter: eerst trainingsveld uitbreiden of eerst het stadion?
Stadion staat op 1k
Trainingsveld lvl1
Jeugd lvl 1