Page 3 of 14 FirstFirst 1234513 ... LastLast
Results 21 to 30 of 139
Like Tree25Likes

Thread: Top Eleven Holland

  1. #21
    Dreamer Buster Keaton's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Posts
    448
    Misschien heb je hier iets aan kun je zelf de beslissing nemen wat je goed lijkt leer je ook weer van

    https://forum.topeleven.com/tutorial...youre-new.html


    als je je stadion uitbreid moet je ook voor een parkeerplaats zorgen om het stadion vol te krijgen

    en met het trainingsveld krijg je om de 3 dgn groene pakketten
    Last edited by Buster Keaton; 02-12-2017 at 11:13 PM.

  2. #22
    Newbie
    Join Date
    Feb 2017
    Location
    Near Amsterdam
    Posts
    32
    Thanks! Ga ik even doorlezen!
    Buster Keaton likes this.

  3. #23
    Newbie
    Join Date
    Feb 2017
    Location
    Near Amsterdam
    Posts
    32
    Thanks! Ga ik even doorlezen!

  4. #24
    Newbie
    Join Date
    Feb 2017
    Location
    Near Amsterdam
    Posts
    32
    Nu ik toch bezig ben om jullie alles te vragen: hoe train ik een speler naar cm positie? Ik heb hem laten trainen op aanval en lummelen, maar geen geluk..

    Btw ik heb voor een parkeerplaats gekozen en ga daarna voor uitbreiding van de zitplaatsen van het stadion.

  5. #25
    Dreamer Buster Keaton's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Posts
    448
    zou ik nog niet aan beginnen om een andere positie te kiezen

    want je kunt beter de trainings pnt gebruiken dat de speler beter word dus er sneller een ster bij krijgt

    want als je hem een andere posities wilt geven ben je ongeveer 40 trainings punt kwijt en dan heeft wel een positie erbij maar verder heeft ie niets geleerd

    dus in het begin zou ik daar helemaal niet aan beginnen

    en een andere positie kun je niet leren door te trainen op aanval ect


    maar ik doe het nooit je verspilt gewoon je traings pnt die je verdiend en als je promoveerd dan verliest elke speler 20%(dus als je speler mooi 5 sterren heeft en je promoveerd pakken ze je er een ster vanaf dus je houd er 4 over)

    Mijn advies zou zijn:

    Bouw gewoon alle gebouwen en speel de matches en probeer wat formaties welke je het beste bevalt om het spel te leren

    als je alles heb krijg je in de 3 dgn 7 groene pakketjes en 7 blauwe en je kunt dan een sponsor uitkiezen die je 35 tokens in de mnd geeft maar dan ben je denk ik wel dat je lvl 20 bent

  6. #26
    Newbie
    Join Date
    Feb 2017
    Location
    Near Amsterdam
    Posts
    32
    Ok, bedankt voor de tips en informatie. Helaas heb ik wel via de scout/sponsor een lm gekocht voor 79 tokens. Allee. Speel ik dus niet met een lm of rm maar 4-4-2 in de zigenaamde diamond opstelling. Dit werkt echt goed en wil er dus niet vanaf stappen. Vandaar dat ik de met gekochte speler echt moet omtoveren in een cm. Duurt 50 trainingsbeurten...

  7. #27
    Dreamer Buster Keaton's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Posts
    448
    Hier heb je nog een gids met onderaan nog verdere links van topeleven


    Top Eleven Being A Successful Manager Guide | GuideScroll


    en anders kun je hier op het forum naar tutorials zoeken staan er genoeg op
    Last edited by Buster Keaton; 02-13-2017 at 10:38 PM.

  8. #28
    Newbie Punthoofd's Avatar
    Join Date
    Feb 2017
    Posts
    46
    Aangezien het niet zo druk is op dit forum.... Tot morgen avond 18:00 een drukke agenda hier, met als laatste wedstrijd de topper tegen de nummer 1 in de competitie.
    Aangezien we 2 puntjes verschillen moet ik winnen wil ik nog kans houden op de titel.


  9. #29
    Newbie Punthoofd's Avatar
    Join Date
    Feb 2017
    Posts
    46
    Correctie, sta momenteel 1 punt lost van nummer 2 en morgen is onze risico wedstrijd

  10. #30
    Newbie
    Join Date
    Feb 2017
    Location
    Near Amsterdam
    Posts
    32
    Heeft iemand plaats in een actieve nl bond? Anders kan ik er 1 starten als er 3 actieve andere spelers zijn? Kunnen net als mij beginners zijn. League 1 of league 2 maakt dus niet uit.

    Ik baal ervan dat ik in 1 zit, waar ik de enige actieve ben. Telkens zirg ik voor de enige 6 punten, hahaha.

Page 3 of 14 FirstFirst 1234513 ... LastLast