Kan iemand mij aangeven waarom ik maar max 2500 supporters ontvang bij thuis wedstrijd ( lv2 ).
Stadion en andere gebouwen etc zijn vergevorderd al.
Is er een dergelijk limiet per manager niveau oid?
Kan iemand mij aangeven waarom ik maar max 2500 supporters ontvang bij thuis wedstrijd ( lv2 ).
Stadion en andere gebouwen etc zijn vergevorderd al.
Is er een dergelijk limiet per manager niveau oid?
Last edited by Nuijten89; 07-03-2019 at 06:33 AM.
Elk niveau kan een maximaal aantal toeschouwers krijgen. In jouw geval 2500, dat is niveau 2. Je kunt dus wel al een groter stadion hebben voor 7000 toeschouwers, maar niveau 2 kan maximaal op 2500. Op niveau 3 wordt het 6000 toeschouwers. Meer info kun je hieronder vinden. Succes!
https://top-eleven.fandom.com/wiki/Stadium
Hoi, wij zoeken nog leden voor onze bond.
Wij zitten nu in gouden divisie 3.
Zijn er nog mensen die bij een Nederlandse bond willen?
Bonjour, l'association Rojiblanca Capital qui est en gold 1 recherche deux joueurs actifs. Rejoignez nous :-)
#A4N72A
1.Is er ergens een site voor beginners. Ik verlies steeds wedstrijden waarvan ik denk ze makkelijk te winnen.
2. Waarom halen mijn alg 99 verdedigers steeds onvoldoendes? Is dat pech, of doe ik iets fout?
3. Hoe komt het dat de nr 1 uit mijn competitie steeds fantastische cijfers heeft voor zijn verdedigers, terwijl ze echt niet zo
Heel goede alg stats hebben?
Man.united. Ik kan je helpen.
Hoe train je je spelers en hoe vaak?
Zijn je spelers topfit voor de wedstrijd?
Zijn de bonussen en het moreel van de spelers op zijn hoogst?
Wat is je formatie?
Last edited by Amstel; 05-08-2020 at 09:12 PM.
vraagje
hoe kom je aan managersupport van 8% in een wedstrijd kwam dit namelijk tegen toen ik tegen een vriend speelde