Page 6 of 14 FirstFirst ... 45678 ... LastLast
Results 51 to 60 of 139
Like Tree25Likes

Thread: Top Eleven Holland

  1. #51
    Newbie
    Join Date
    Apr 2017
    Posts
    1
    Hi allemaal,

    Ik denk kom ook eens op dit forum kijken. Een tijd top eleven gespeeld en toen niet meer. Toch maar besloten om het weer op te pakken.

    Ik ben een nieuwe bond begonnen onder de naam Nuevitas. Ik zou het leuk vinden om samen met andere Nederlanders er voor te zorgen dat we elk seizoen gaan stijgen en laten zien dat het Nederlands voetbal niet dood is!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

  2. #52
    Newbie Punthoofd's Avatar
    Join Date
    Feb 2017
    Posts
    46
    @putmonk het kan altijd ernstiger, maar een klaplong is niet prettig.
    Op dit moment zit de bond vol, ik kijk even aan hoe het allemaal ontwikkeld bij deze bond. 2 broers en een pa die zijn niet erg actief, volgens mij hebben ze problemen met het hebben van geen filmpjes.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  3. #53
    Newbie
    Join Date
    Feb 2017
    Location
    Near Amsterdam
    Posts
    32
    Jeetje klaplong is niet niets. Heel veel beterschap gewenst!!

    Vwb de bond: let me know wat de ontwikkelingen zijn. Nu speel ik goud 3, wat aardig gaat. Win best wel wat wedstrijden (niet alles).

  4. #54
    Newbie
    Join Date
    Feb 2017
    Location
    Near Amsterdam
    Posts
    32
    @ donlau: welkom terug! (Alhoewel ik nieuw ben natuurlijk hahah).

    Wat voor level ben je en in welke competitie zit je? Hopelijk heb je al wat aanmeldingen voor je bond!

  5. #55
    Newbie
    Join Date
    Feb 2017
    Location
    Near Amsterdam
    Posts
    32
    Top Eleven Holland-screenshot_2017-04-11-18-22-29.jpgClick image for larger version. 

Name:	Screenshot_2017-04-11-18-22-29.jpg 
Views:	22 
Size:	97.3 KB 
ID:	80508

    Nieuw record!

  6. #56
    Newbie
    Join Date
    Apr 2017
    Posts
    5
    Wat is dat nieuwe systeem voor bieden slecht zeg. Of zijn er ook mensen blij mee?

  7. #57
    Newbie Punthoofd's Avatar
    Join Date
    Feb 2017
    Posts
    46
    Ik heb tot nu toe met maar weinig tokens verbruikt al wat beters aangeschaft voor mijn team.
    Misschien was deze update nodige voor de verdere updates? Geen idee wat de plannen van nordeus zijn op het gebied van spelontwikkeling. Op het gebeid van jeugd is het nog maar een erg zwak spelletje.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  8. #58
    Newbie
    Join Date
    May 2017
    Posts
    11
    Quote Originally Posted by Eli B View Post
    Wat is dat nieuwe systeem voor bieden slecht zeg. Of zijn er ook mensen blij mee?
    Nou, ik in ieder geval niet. Kom moeilijk aan leuke spelers en het verkopen gaat zeer slecht en tijdrovend. vroeger op sell drukken en speler was verkocht. nu was ik half uur bezig en ook nog eens niet veel gekregen

  9. #59
    Newbie
    Join Date
    Apr 2017
    Posts
    5
    Nou dat verkopen is inderdaad ook drama. Maar dit systeem is gewoon ontworpen om zoveel mogelijk geld te verdienen met de verkoop van tokens. Er word nu ook door spelers van 15 niveaus hoger op spelers geboden van mijn niveau(niveau 5). Dat kan officieel helemaal niet, dus je word gewoon genaaid door Top Eleven..

  10. #60
    Newbie
    Join Date
    Apr 2017
    Posts
    5
    Quote Originally Posted by OptimusCrime View Post
    Nou, ik in ieder geval niet. Kom moeilijk aan leuke spelers en het verkopen gaat zeer slecht en tijdrovend. vroeger op sell drukken en speler was verkocht. nu was ik half uur bezig en ook nog eens niet veel gekregen
    Nou dat verkopen is inderdaad ook drama. Maar dit systeem is gewoon ontworpen om zoveel mogelijk geld te verdienen met de verkoop van tokens. Er word nu ook door spelers van 15 niveaus hoger op spelers geboden van mijn niveau(niveau 5). Dat kan officieel helemaal niet, dus je word gewoon genaaid door Top Eleven..

Page 6 of 14 FirstFirst ... 45678 ... LastLast