Page 8 of 14 FirstFirst ... 678910 ... LastLast
Results 71 to 80 of 139
Like Tree25Likes

Thread: Top Eleven Holland

  1. #71
    Newbie
    Join Date
    May 2017
    Posts
    2
    Ik zoek een bond. Doe mijn aanvraag even in het Engels anders moet ik hem weer opnieuw typen.

    Hello,
    Since my association members did quit the game I'm looking for a new association to join. I'm a level 17 manager and I'm now(by starting the new season) 95%. I'm an active manager and play top eleven every day.

    What can I give you:
    - very active
    - minimum of 36% training bonus
    - six star manager
    - always attend association matches
    - if you invite me on Facebook I will even join your matches for extra possession bonuses

    What I'm looking for:
    - an active association
    - English speaking managers
    - minimum gold 2 association
    - goals to reach the platinum division


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  2. #72
    Newbie
    Join Date
    Feb 2017
    Location
    Near Amsterdam
    Posts
    32
    Hey Phil, ik hwb nog ruimte in mijn bond. Pm me als je geinteresseerd bent

  3. #73
    Newbie
    Join Date
    Jul 2013
    Posts
    1
    Sinds kort ben ik weer begonnen met het spelen van dit spel.

    Ik had 2 vragen, weet iemand hier enig antwoord op?

    - Als je je speler aanbied op de veiling met een vraagprijs, kost dit ook tokens?
    - Als je maar 1 speler in de spits hebt krijg je minder doelkansen vergeleken bij meerdere spitsen. Heeft de kwaliteit van de spits nog invloed op het aantal kansen wat je team creëert?

  4. #74
    Newbie Punthoofd's Avatar
    Join Date
    Feb 2017
    Posts
    46
    Wij kunnen a vandaag weer 3 nieuwe leden gebruiken.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  5. #75
    Newbie Punthoofd's Avatar
    Join Date
    Feb 2017
    Posts
    46
    Hoi Roy, het kost geen token om je speler aan te bieden op de markt.
    Ik denk dat de kwaliteit van de spits wel invloed heeft of de kansen worden gemaakt, of het ook invloed heeft op de hoeveelheid kansen denk ik dat dat wel meevalt.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    maloukees likes this.

  6. #76
    Newbie
    Join Date
    Feb 2017
    Location
    Near Amsterdam
    Posts
    32
    Heb je nog plek punthoofd?

  7. #77
    Dreamer
    Join Date
    Aug 2015
    Location
    Netherlands
    Posts
    347
    Onze associatie is op zoek naar een zesde lid.

    Top Eleven Holland-recruit.jpg

    We zijn net weer gepromoveerd naar Gold 1, maar stuiten nu op sterke 5-mans associaties. Zelf zijn we niet bloedfanatiek, eerder casual. Eisen zijn dan ook niet heel hoog, minimaal je eigen team onderhouden (wat betekent dat je gedurende een seizoen zo rond de 80-100% zit). Uitdelen van bonussen en aanwezig zijn bij de wedstrijden wordt uiteraard gewaardeerd.

    Ik kan hier zelf pas zaterdag weer antwoorden, maar schroom vooral niet om je aan te melden.

  8. #78
    Newbie
    Join Date
    Sep 2017
    Posts
    11
    Ik ben nu al een dik jaar met top 11 bezig en zoals mijn naam al doet vermoeden:
    - Hoe verander ik mijn naam en avatar - ik heet nu PureTroll285 met een of andere chinese avatar, waarom?
    Als ik klik bij manager overzicht op het potlood kan ik alleen de nationaliteit veranderen

    - Als ik een uitwedstrijd speel heb ik altijd financieel verlies, is dat normaal?

    -- Bij transfers -> onderhandeling bied ik ergens op en krijg ik wel eens het bericht dat de speler voor verkoopprijs te koop is ?
    Wat mag dat inhouden?
    Ook snap ik niet met welk bod een speler gewonnen kan worden -> gisteren zelfs 75 miljoen en 25 xtra tokens op een speler van 50 miljoen geboden maar niet gekregen WTF is dat dan?
    Is het een soort loterij of zo (maar het is goedkoper dan scout)

    - Ik heb het gevoel dat ik elke competitie als 1 van de zwaksten start, hoe kan dat dan ? (eindig altijd wel bij 1e vijf maar toch)

    Dit waren even mijn brandende vragen die ik niet op het engelse forum kan vinden
    Last edited by Ik wil een andere naam; 09-23-2017 at 02:33 PM.

  9. #79
    Newbie
    Join Date
    Sep 2017
    Posts
    11
    niemand ?
    Misschien een makkelijk iets dan: ik moet momenteel in de CL groep tegen 3 tegenstanders die 19% of meer betere spelers en niveau hebben?
    Is dat omdat ik "slechts" 4e was geworden in de competitie en dan bij de zwaardere tegenstanders word ingedeeld?

  10. #80
    Newbie
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    4
    Hey wij zoeken nog actieve leden in onze bond. We zijn met 4. Altijd welkom
    Groetjes xiosses

Page 8 of 14 FirstFirst ... 678910 ... LastLast