Page 9 of 14 FirstFirst ... 7891011 ... LastLast
Results 81 to 90 of 139
Like Tree25Likes

Thread: Top Eleven Holland

  1. #81
    Newbie
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    1
    Hallo,

    Onze associatie (bond) zoekt nog 2 actieve personen om onze groep te versterken als echte "Brothers".Wat ook onze naam is van de bond.

    We zitten in de GOUDEN divisie 2 dus je kan meteen al wat tokens verdienen als je ons vertegenwoordigt.
    Eveneens wordt je toegevoegd op onze whatsapp groep waarin je om steun kan vragen en waar er plaats is voor een geintje.

    Het belangrijkste wat we zoeken is een actief lid. Zowel voor uw eigen team als voor het ondersteunen van de bond wedstrijden.
    Indien je interesse hebt geef je me een PM aub.
    Top Eleven Holland-bond.jpg

  2. #82
    Newbie
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    6
    Hoi
    Aangezien ik nu in een bond zit waar bijna niemand meedeed met het laatste evenement zoek ik nu een actievere bond.

  3. #83
    Newbie
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    4
    Quote Originally Posted by Erikeagles View Post
    Hoi
    Aangezien ik nu in een bond zit waar bijna niemand meedeed met het laatste evenement zoek ik nu een actievere bond.
    Wij zoeken nog een actieve lid. We hebbe Whatsapp groep waar we om steun vragen en praten en lachen. Je bent altijd welkom. Voeg me toe via fb of Nick xiosses

  4. #84
    Famous
    Join Date
    Sep 2017
    Posts
    1,432
    Quote Originally Posted by Ik wil een andere naam View Post
    Ik ben nu al een dik jaar met top 11 bezig en zoals mijn naam al doet vermoeden:
    - Hoe verander ik mijn naam en avatar - ik heet nu PureTroll285 met een of andere chinese avatar, waarom?
    Als ik klik bij manager overzicht op het potlood kan ik alleen de nationaliteit veranderen

    - Als ik een uitwedstrijd speel heb ik altijd financieel verlies, is dat normaal?

    -- Bij transfers -> onderhandeling bied ik ergens op en krijg ik wel eens het bericht dat de speler voor verkoopprijs te koop is ?
    Wat mag dat inhouden?
    Ook snap ik niet met welk bod een speler gewonnen kan worden -> gisteren zelfs 75 miljoen en 25 xtra tokens op een speler van 50 miljoen geboden maar niet gekregen WTF is dat dan?
    Is het een soort loterij of zo (maar het is goedkoper dan scout)

    - Ik heb het gevoel dat ik elke competitie als 1 van de zwaksten start, hoe kan dat dan ? (eindig altijd wel bij 1e vijf maar toch)

    Dit waren even mijn brandende vragen die ik niet op het engelse forum kan vinden


    Hoi "ik wil een andere naam"

    Als je gelinkt bent aan facebook dan kan je je naam veranderen in facebook en in de game zal dan je nieuwe naam worden weergegeven.

    In uitwedstrijden verlies je inderdaad vooral als je wint en je hebt je bonussen niet op 0 staan... als je dan wint kost dat de bonus...

    Klopt over detransfer markt, soms is het beter om een scout te kopen dan heel veel tokens te bieden op een speler die niet eens zo goed is...

    Enkel als je veel traint en je hebt een fast trainer van 18 dan is het het waard.

    Hoeveel is je kwaliteit t.o.v. je nivo...?? Misschien dat je je beste wisselspelers aan het eind van het seizoen verkoopt of de goed spelers die je toch wil verkopen volgend seizoen om je team naar een lager nivo te brengen om je loting gunstiger te maken.....

  5. #85
    Famous
    Join Date
    Sep 2017
    Posts
    1,432
    Quote Originally Posted by Marco Eilander View Post
    Hoe moet ik een gekochte speler een contract aanbieden?
    Ik heb een melding gedaan in het Engelse gedeelte, betreft een ander probleem.. Ik vind het allemaal best onduidelijk...
    Attachment 64142
    Eerst moet je ruimte in je team maken dus 1 van je reserves eruit en daarna kan je op de groene knop drukken voor een contract..

    Je mag max, 26 spelers in je ploeg hebben

  6. #86
    Newbie
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    4
    [QUOTE=Xiosses;577792]Wij zoeken nog een actieve lid. We hebbe Whatsapp groep waar we om steun vragen en praten en lachen. Je bent altijd welkom. Voeg me toe via fb of

    Top Eleven Holland-screenshot_20181030-091130_top-eleven.jpg

  7. #87
    Newbie
    Join Date
    Dec 2018
    Posts
    11
    Ik ben nieuw lid sinds 4 weken en net kampioen geworden , wanneer begint het nieuwe seizoen ?
    En hoe kan ik top Eleven vrienden maken en bij een actieve bond terecht komen?

  8. #88
    Famous
    Join Date
    Sep 2017
    Posts
    1,432
    Quote Originally Posted by Feddesman View Post
    Ik ben nieuw lid sinds 4 weken en net kampioen geworden , wanneer begint het nieuwe seizoen ?
    En hoe kan ik top Eleven vrienden maken en bij een actieve bond terecht komen?
    Welkom Feddesman...

    Het seizoen kent 28dagen.
    de 28e dag is altijd zaterdag... de 1st dag van het seizoen is zondag ..
    Op de 1st dag de cup speelt en de EL..
    Maar je bent kampioen dus je speelt in de Cup dus 1st wedstrijd op zondag en de League begint op de 3e dag van het seizoen.. en de CL groep wedstrijden die dan ook beginnen..

    Top Eleven vrienden kan je maken via facebook als ze ook Top Eleven spelen of in the game zelf door op het logo van de club te tikken en dan een vriendschaps verzoek te sturen..

    Om een bond te vinden kan je in facebook gebruikes groepen zoeken of deze link op he forum te volgen en een bond te zoeken .

    https://forum.topeleven.com/associations/

    Als je nog meer vragen hebt..... vraag het dan hier ik zal je zo goed mogelijk helpen..
    Ik speel zelf al zo'n 3 jaar Top Eleven..
    Dus misschien kan ik je verder helpen als je nog meer vragen hebt.

  9. #89
    Newbie
    Join Date
    Dec 2018
    Posts
    11
    Bedankt👍
    Lid worden Vd bond kan blijkbaar nog niet .
    Wat is de beste manier op goed verder te beginnen ?

  10. #90
    Famous
    Join Date
    Sep 2017
    Posts
    1,432
    Ik neem aan dat je op level 2 zit...??

    Dus wees zuinig met het geld dat is belangrijk om goede spelers te kopen..

    Beter middel klasse spelers zodat het team in zijn geheel sterker word dan 1 superster...

    Beste is wat oudere spelers, al groeien die minder hard in nivo maar die zijn een stuk voordeliger...

    Elk seizoen dat je promoveert verliest elke speler 20% van zijn klasse door dat hij op een hoger nivo speelt zeg maar.
    Dus een speler met 80% word volgend zeizoen 60%.
    En omdat geld in probleem was voor mij in het begin levels, wees er zuinig mee.
    En breid je stadion uit in zitplaatsen zodat je meer toeschouwers kan trekken en dat je de entreeprijs wat kan verhogen..
    Train zo veel mogelijk..
    En focus in de begin levels vooral om de Champions League te spelen dus bij de 1e 4 te eindigen..
    Dat levert al 6 extra wedstrijden op waar je weer geld mee krijgt.
    En naar mijn idee de bonus voor moraal doet niet zoveel, mijn team is kampioen geworden met moraal zwaar in het rood... maar dat is proberen waard.
    In hogere nivo is het geld trouwens geen probleem meer.

    Je kan wel lid worden van een bond,.
    Maar een bond heeft max. 6 leden....
    Een bond kan gesloten zijn /open/verzoek van lid worden..
    Misschien in het begin een open bond kiezen die aktief is..

Page 9 of 14 FirstFirst ... 7891011 ... LastLast