Page 10 of 14 FirstFirst ... 89101112 ... LastLast
Results 91 to 100 of 139
Like Tree25Likes

Thread: Top Eleven Holland

  1. #91
    Newbie
    Join Date
    Dec 2018
    Posts
    11
    Ik ga naar level 2 , zit op 93% met Mn team en heb nog 1,5 mil over.
    Bedankt voor de info

  2. #92
    Famous
    Join Date
    Sep 2017
    Posts
    1,432
    Quote Originally Posted by Feddesman View Post
    Ik ga naar level 2 , zit op 93% met Mn team en heb nog 1,5 mil over.
    Bedankt voor de info
    Je zou bijvoorbeeld, je zwakste schakel kunnen vervangen (nieuwe speler kopen, oude verkopen) en dan kiken hoeveel budget je nog hebt... enz.

  3. #93
    Newbie
    Join Date
    Dec 2018
    Posts
    11
    Ja had al wat versterkingen gekocht,is het verstandig om wat geld back up te houden?
    Zit nu weer op 82% en de meeste spelers zitten bijna level hoger.

  4. #94
    Famous
    Join Date
    Sep 2017
    Posts
    1,432
    82% lijkt me goed voor level 2.

    Ligt ook een beetje aan de tegenstanders die je treft.
    Je kan wachten tot dat de league bekent is.
    En sowieso wat geld achter de hand houden , voor wat voor een geval dan ook.

    Je krijgt ook een paar keer een aanbevolen speler aangeboden door de assistent, die kosten geen geld enkel tokens.
    behoorlijk wat maar ze zijn over het algemeen goed en hebben naar mijn ervaring goede verborgen eigenschappen zodat ze goed presteren.

    En neem het commentaar tijdens wedstrijden van de assitent niet seriues.. klopt vaak niks van.

    En als ik nieuwe spelers gekocht heb zoals vandaag op de 1e dag (een aantal) speel ik altijd een vriendschappelijke wedstrijd...
    Mijn observatie moeten de nieuwe spelers aan elkaar wennen?!
    Maar dat denk ik enkel misschien is het wel niet zo.?!

    Oh ja ik hou altijd een veel reserve om de max. bonus van training dagelijks op 10% te krijgen zodat mijn 1e 11 spelers (het basisteam) zich enkel aan de wedstrijden zelf kan spelen.
    En train waar mogelijk.
    Ik train de basis elf als ze kracht hebben tussen de wedstrijden door.. 1x kracht, 1x aanval, en 1x verdediging oefening..

    Maar dat is maar soms.
    Omdat vanaf dag 3 we CL, cup en League wedstrijden hebben.

  5. #95
    Newbie
    Join Date
    Dec 2018
    Posts
    11
    Ok top,
    Ik had vandaag al een keeper (120%) gekocht via de assistent.

    In het verleden heb ik ook hattrick gespeeld en daar trainde je jonge spelers sneller dan oudere spelers,is dat hier ook zo?
    Laatste vraag over je terrein wat is daar het advies mee qua levels? Stadion is nu 3000 toeschouwers

  6. #96
    Famous
    Join Date
    Sep 2017
    Posts
    1,432
    Stadion kan je langzaam opbouwen ...

    Ik bouwde dat constant want het brengt ook weer geld op....

    Van fans die wat kunnen kopen e.d....

    Eerst het stadion . dan de parkeerplaats, training terrein, medisch...e.d.

    Ik keek voornamelijk in het begin hoeveel iets kostte.

    Hier zijn de fast trainers voornamelijk tussen 18-22 jaar oud, dus ook het duurste...
    Daar kan je met restpacks veel extra mee trainen..
    Speciaal de 18 jarige die nog geen status hebben, die zijn het snelst groeiende... maar ook weer het duurste van de spelers om te kopen.

    En teken de contracten voor de meeste tokens, later nivo voor dagelijks langskomen e.d.
    En als je tijd hebt en video's kan kijken op de telefoon zoals android kan je restpacks (green) verzamelen of bijv. wat extra geld en extra training geven.

    Het stadion word uiteindelijk 260.000 capaciteit.

    Ook kijk hoeveel entreegeld je kan vragen voor de wedstrijden, zodat de toeschouwers nog voor een uitverkocht huis zorgen.

    Trouwens de bonus voor de wedstrijden heeft weinig tot geen invloed op de wedstrijden en resultaat dat is mijn observatie maar dat kan je zelf ook proberen.
    Speel altijd bovenin mee en ik geef geen enkele bonus.

    Vooral op nivo 2 kan je beter sparen voor goede spelers e.d en of het stadion uitbreiden

  7. #97
    Newbie
    Join Date
    Dec 2018
    Posts
    11
    👍👍
    Ik lees net dat je op level 2 maximaal 2500 toeschouwers krijgt dus stadion uitbreiden doe ik pas aan het einde van het seizoen.

    Vanmiddag word het walk-over denk ik (82% VS 35%)
    maloukees likes this.

  8. #98
    Famous
    Join Date
    Sep 2017
    Posts
    1,432
    Sussces

  9. #99
    Newbie
    Join Date
    Dec 2018
    Posts
    11
    Quote Originally Posted by maloukees View Post
    Sussces
    7-1 gewonnen, is het nu verstandig om met mn reserves te gaan spelen ditom vervelende blessures schorsingen te voorkomen?
    Waarschijnlijk en ik dan nog steeds of zit hier ook een negatief effect bij?

    Hoe is het jullie vergaan?

    Voor de liefhebbers jullie kunnen mij toevoegen als Facebook vriend dat we oefenwedstrijden kunnen spelen
    https://www.facebook.com/henk12344

  10. #100
    Famous
    Join Date
    Sep 2017
    Posts
    1,432
    Quote Originally Posted by Feddesman View Post
    7-1 gewonnen, is het nu verstandig om met mn reserves te gaan spelen ditom vervelende blessures schorsingen te voorkomen?
    Waarschijnlijk en ik dan nog steeds of zit hier ook een negatief effect bij?

    Hoe is het jullie vergaan?

    Voor de liefhebbers jullie kunnen mij toevoegen als Facebook vriend dat we oefenwedstrijden kunnen spelen
    https://www.facebook.com/henk12344

    Grote klasse,, Verstandig om je reserves te laten spelen in de 2nd leg voor de cup je hebt 6 goals voor, dit is niet meer in te halen door hem...

    Maar in plaats van je 1st 11 spelers te laten rusten zou je ze extra kunnen trainen (geen kans op blessures), maar dat ligt ook aan het schema voor de League

    Ben zelf ook door naar de 2e ronde 7-0 en 4-0 dus eitje....

    Vandaag weer ...gisteren moeizame winst in the League , 2-1, maar in ieder geval geen punt verlies en een mooie 4-0 in de CL

Page 10 of 14 FirstFirst ... 89101112 ... LastLast