Page 14 of 14 FirstFirst ... 4121314
Results 131 to 139 of 139
Like Tree25Likes

Thread: Top Eleven Holland

  1. #131
    Newbie
    Join Date
    Jul 2013
    Posts
    4
    vraagje

    hoe kom je aan managersupport van 8% in een wedstrijd kwam dit namelijk tegen toen ik tegen een vriend speelde
    Bart Versieck likes this.

  2. #132
    Newbie Amstel's Avatar
    Join Date
    May 2019
    Location
    Amsterdam
    Posts
    31
    @Remon Mank

    Die kun je verdienen bij het evenement “speciale sponsors” wat geregeld terugkomt, kost wel geld.
    Bart Versieck likes this.

  3. #133
    Newbie
    Join Date
    Jul 2013
    Posts
    4
    Quote Originally Posted by Amstel View Post
    @Remon Mank

    Die kun je verdienen bij het evenement “speciale sponsors” wat geregeld terugkomt, kost wel geld.
    oh ok zal het eens in de gaten gaan houden heb net de beker finale verloren omdat de tegenstander 8% extra had
    Bart Versieck likes this.

  4. #134
    Newbie Amstel's Avatar
    Join Date
    May 2019
    Location
    Amsterdam
    Posts
    31
    Quote Originally Posted by Remon Mank View Post
    oh ok zal het eens in de gaten gaan houden heb net de beker finale verloren omdat de tegenstander 8% extra had
    Ik geloof zelf niet zo in deze support, ik denk eerder dat het cosmetisch is. Ik heb af en toe tegenstanders gehad met deze extra support en dat leverde niet bijzonder veel op en jij hebt het ook ver geschopt, bekerfinale!, zonder deze support. Ik zou wel de bonussen, aanval-verdediging-balbezit-conditie, zoveel mogelijk op 10% houden, dat lijkt me wel bepalend.
    Last edited by Amstel; 05-20-2020 at 07:48 PM.
    Bart Versieck likes this.

  5. #135
    Newbie
    Join Date
    Sep 2020
    Posts
    2
    Is het. Normaal dat je na 1seizoen 15% van je spelers sterkte verliest? Er is bij een ieder 1ster verdwenen na mijn eerste seizoen(competitie), doe kan hier iets zinnigs over zeggen?
    Bart Versieck likes this.

  6. #136
    Newbie Amstel's Avatar
    Join Date
    May 2019
    Location
    Amsterdam
    Posts
    31
    Misschien weet je het inmiddels al, bij elk seizoen waar je een level omhoog gaat wordt je team 20% verlaagd, dus alle skills van alle spelers worden met 20% verlaagd.
    Bart Versieck likes this.

  7. #137
    Spanish Forum Moderator khris's Avatar
    Join Date
    Jun 2013
    Posts
    16,324
    Quote Originally Posted by Amstel View Post
    Ik geloof zelf niet zo in deze support, ik denk eerder dat het cosmetisch is. Ik heb af en toe tegenstanders gehad met deze extra support en dat leverde niet bijzonder veel op en jij hebt het ook ver geschopt, bekerfinale!, zonder deze support. Ik zou wel de bonussen, aanval-verdediging-balbezit-conditie, zoveel mogelijk op 10% houden, dat lijkt me wel bepalend.
    Quote Originally Posted by Kunichika View Post
    Is het. Normaal dat je na 1seizoen 15% van je spelers sterkte verliest? Er is bij een ieder 1ster verdwenen na mijn eerste seizoen(competitie), doe kan hier iets zinnigs over zeggen?
    Quote Originally Posted by ArturFrost View Post
    Die kun je verdienen bij het evenement “speciale sponsors” wat geregeld terugkomt, kost wel geld.
    Feel free to join the Netherlands Federation
    One of the 62 federations available that we use to gather people and play tournaments.

  8. #138
    Newbie
    Join Date
    Jun 2021
    Posts
    2
    Weet iemand een goed emailadres van top eleven of nordeus om een vraag te stellen. Hun contactformulier werkt niet, blijft maar laden. Ik heb 54,99 betaald met ideal, maar heb geen tokens gekregen. Wat kan ik hier nu nog aan doen? Groeten Frank
    Bart Versieck likes this.

  9. #139
    Newbie
    Join Date
    Sep 2022
    Location
    Ekeren (Antwerpen), Vlaanderen
    Posts
    3

    Unhappy "Sommige betalingsmethoden zijn momenteel mogelijk niet beschikbaar."

    Beste mensen,

    Via de app op mijn Smartphone kan je enkel via "PayPal" betalen (wat ik niet heb), en op mijn computer (laptop in dit geval) kan ik de laatste weken plots nooit meer met mijn bankkaart (Bancontact meer bepaald vanzelfsprekend) betalen, dus enkel nog via datzelfde "PayPal" of "VISA" (heb ik ook niet) want hij zet dan steeds bovenaan de zin in de titel van mijn bericht naar u (voorheen had ik dat ook wel soms, maar nu staat dat bericht er helaas altijd), zodat ik een geleende speler niet heb kunnen betalen op het einde van de uitleentermijn, waardoor ik hem nu dan ook kwijt ben en mijn ploeg enorm verzwakt is, want dat was mijn topspeler!!!): hebt u dat probleem ook?

    Met vriendelijke groeten

Page 14 of 14 FirstFirst ... 4121314