gostaria de UMA EXPLICAÇAO, porque fui campeao no meu primeiro ano na liga e todo meu time ao inves de ganhar estrelas perdeu? qual o criterio?
gostaria de UMA EXPLICAÇAO, porque fui campeao no meu primeiro ano na liga e todo meu time ao inves de ganhar estrelas perdeu? qual o criterio?
La calidad numérica de sus jugadores no ha cambiado. Las estrellas son un valor de comparación para el nivel de la Liga que ha introducido, como la promoción de la Liga 2 en 1, los jugadores tienen que estar mejor.
También, por favor, publicarlo en Inglés. Yo uso este sitio para traducir: https://translate.google.com/#es/en/
The numerical Quality of your players has not changed. The stars are a comparison value for the League level you have entered, like promoting for League 2 into 1, your players need to be better.
Last edited by Cat Harrison; 05-13-2014 at 04:01 PM.
Expressed above is my own opinion. ☻ Your results may vary.
▬ ▬ ▬▬ ▬ ▬▬ ▬ >BvB< ▬ ▬▬ ▬ ▬▬ ▬ ▬
[SIGPIC][/SIGPIC]
Brazilians don't speak Spanish... :P
Though some may understand it.
I use google, if you can say properly please do (again though I read it thinking it was Spanish cos I got what he was asking)
Quality numérica de seus jogadores não mudou. As estrelas são um valor de comparação para o nível do campeonato que você entrou, como a promoção de League 2 em 1, os jogadores precisam de ser melhor.
Last edited by Cat Harrison; 05-14-2014 at 01:56 AM.
[SIGPIC][/SIGPIC]
A qualidade numérica dos seus jogadores não mudou. As estrelas são um valor de comparação para o nível do campeonato em que você entrou, assim como na promoção da 2ª para a 1ª Divisão, os jogadores precisam ser melhores.
Some differences may apply between the Portuguese from Brazil and Portugal, though.
It's helpful when a native speaker answers, I know the translation must sound dumb, but hopefully he understands now.
[SIGPIC][/SIGPIC]