Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 11
Like Tree5Likes

Thread: F... penalties

  1. #1
    Rookie
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    51

    F... penalties

    It’# always the same with penalties, seen it so many times in friendlies and cups. If the number on penalties reach 7 u cant see the player shot the penaltie, u only see text instead. And the stronger team ALWAYS win. Nordeaus have a time limit on the games so it can’t go longer then 7 penalties. Or have anyone of u seen more? I doubt it. They have a time limit because there’s a 15 minute gap between all games. Fukc that shit, another thing that makes me hate this game...

    Nick
    Last edited by nikolgiorgos; 01-30-2019 at 06:32 PM.
    nesta17 likes this.

  2. #2
    Rookie
    Join Date
    Aug 2018
    Location
    Dreamland, USA
    Posts
    132
    Not true, to be honest my club has a terrible record with penalty shoot outs. I think I only have won maybe 2 out of the at least 10 I have been in. I'm usually ALWAYS the better team, it seems as if this is an easy way for the engine to pull an upset over my team.
    The Warpstars - League Level 17 - Club Record: 501 W - 82 D - 101 L
    Goals Scored: 2036 Goals Against: 578
    Club History
    7 League Trophies: 3,4,5,7,8,9,10 | 5 Runner-Up: 2,6,11,13,16
    2 Cup Trophies: 5,7 | 2 Runner-Up: 10,17
    0 Super League Trophies: | 0 Runner-Up:
    2 Champion's League Trophies: 2,10 | 2 Runner-Up: 8,12
    0 Triple Crowns:

  3. #3
    Rookie
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    51
    I wrote if penalties reach round 7 the strongest team alsways win and u dont get too see the penatie... Read better next time.

  4. #4
    Rookie
    Join Date
    Aug 2018
    Location
    Dreamland, USA
    Posts
    132
    Calm down, it is a forum. I know you're mad at a 2d simulated circle-people soccer app but calm down lmfao. My penalties reach round 7, almost all of the penalties I have seen/been in made it to the last round. I am saying that it always upsets me in shoot outs. I didn't think I had to type out every detail I meant for you to relate to the situation.
    The Warpstars - League Level 17 - Club Record: 501 W - 82 D - 101 L
    Goals Scored: 2036 Goals Against: 578
    Club History
    7 League Trophies: 3,4,5,7,8,9,10 | 5 Runner-Up: 2,6,11,13,16
    2 Cup Trophies: 5,7 | 2 Runner-Up: 10,17
    0 Super League Trophies: | 0 Runner-Up:
    2 Champion's League Trophies: 2,10 | 2 Runner-Up: 8,12
    0 Triple Crowns:

  5. #5
    Famous
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    1,043
    Don't take it seriously bro...

    Matter of fact my example is far away from your problem BUT BUT i would like to bring stats to prove how "illogical" this game.

    spoiler alert: my striker taking penalties and he is missing constantly at least 25-30% of it... LOL
    spoiler alert 2: he is a monster at another stats

    I would like to create a big screenshot that prove why he is a monster (league, CL, cup scoring etc)
    Will coming back with picture after my last league game.
    24 triples, quit at level 50
    Hungarian manager, ENFP-T yay

  6. #6
    Apprentice Hunter's Avatar
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    286
    Quote Originally Posted by Gabez Teh View Post
    Don't take it seriously bro...

    Matter of fact my example is far away from your problem BUT BUT i would like to bring stats to prove how "illogical" this game.

    spoiler alert: my striker taking penalties and he is missing constantly at least 25-30% of it... LOL
    spoiler alert 2: he is a monster at another stats

    I would like to create a big screenshot that prove why he is a monster (league, CL, cup scoring etc)
    Will coming back with picture after my last league game.
    Mosnter?
    Oh! Do you mean mutant?

  7. #7
    Famous
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    1,043
    Quote Originally Posted by Hunter View Post
    Mosnter?
    Oh! Do you mean mutant?
    You can call it half-mutant Coz i'm only have 1 account and buying them at ~~40% and feeding them with greens..

    Ohh, i like judging ppl without knowing the real background...

    (I'm defining mutants like russian top assos doin' multi accounts/upsellings etc)
    24 triples, quit at level 50
    Hungarian manager, ENFP-T yay

  8. #8
    Famous
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    1,043
    Here is my player who is bossing around in all competitions... AND he is still missing too much pens considering his skills...

    F...  penalties-level46.jpg
    khris likes this.
    24 triples, quit at level 50
    Hungarian manager, ENFP-T yay

  9. #9
    Spanish Forum Moderator khris's Avatar
    Join Date
    Jun 2013
    Posts
    12,871
    Quote Originally Posted by Gabez Teh View Post
    Here is my player who is bossing around in all competitions... AND he is still missing too much pens considering his skills...

    Click image for larger version. 

Name:	level46.jpg 
Views:	36 
Size:	102.5 KB 
ID:	116831
    Will u achieve a 13th Crown?^^ (yeah I changed the Poker Winners thread title after this updat lol)
    Gabez Teh likes this.


    ...............FCBAYERN MÜNCHEN FACEBOOK......COMODOROKHRIS CORPORATION YOUTUBE CHANNEL...........................

  10. #10
    Famous
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    1,043
    Quote Originally Posted by khris View Post
    Will u achieve a 13th Crown?^^ (yeah I changed the Poker Winners thread title after this updat lol)
    What do you mean crown? ^^

    Edit: I SEE I SEE!!! Yes full top All 1st and we stayed at platinum too!
    Last edited by Gabez Teh; 02-02-2019 at 03:45 PM.
    khris likes this.
    24 triples, quit at level 50
    Hungarian manager, ENFP-T yay

Page 1 of 2 12 LastLast