👍👍
Ik lees net dat je op level 2 maximaal 2500 toeschouwers krijgt dus stadion uitbreiden doe ik pas aan het einde van het seizoen.
Vanmiddag word het walk-over denk ik (82% VS 35%)
👍👍
Ik lees net dat je op level 2 maximaal 2500 toeschouwers krijgt dus stadion uitbreiden doe ik pas aan het einde van het seizoen.
Vanmiddag word het walk-over denk ik (82% VS 35%)
Sussces
7-1 gewonnen, is het nu verstandig om met mn reserves te gaan spelen ditom vervelende blessures schorsingen te voorkomen?
Waarschijnlijk en ik dan nog steeds of zit hier ook een negatief effect bij?
Hoe is het jullie vergaan?
Voor de liefhebbers jullie kunnen mij toevoegen als Facebook vriend dat we oefenwedstrijden kunnen spelen
https://www.facebook.com/henk12344
Grote klasse,, Verstandig om je reserves te laten spelen in de 2nd leg voor de cup je hebt 6 goals voor, dit is niet meer in te halen door hem...
Maar in plaats van je 1st 11 spelers te laten rusten zou je ze extra kunnen trainen (geen kans op blessures), maar dat ligt ook aan het schema voor de League
Ben zelf ook door naar de 2e ronde 7-0 en 4-0 dus eitje....
Vandaag weer ...gisteren moeizame winst in the League , 2-1, maar in ieder geval geen punt verlies en een mooie 4-0 in de CL
Beste mensen,
Via de app op mijn Smartphone kan je enkel via "PayPal" betalen (wat ik niet heb), en op mijn computer (laptop in dit geval) kan ik de laatste weken plots nooit meer met mijn bankkaart (Bancontact meer bepaald vanzelfsprekend) betalen, dus enkel nog via datzelfde "PayPal" of "VISA" (heb ik ook niet) want hij zet dan steeds bovenaan de zin in de titel van mijn bericht naar u (voorheen had ik dat ook wel soms, maar nu staat dat bericht er helaas altijd), zodat ik een geleende speler niet heb kunnen betalen op het einde van de uitleentermijn, waardoor ik hem nu dan ook kwijt ben en mijn ploeg enorm verzwakt is, want dat was mijn topspeler!!!): hebt u dat probleem ook?
Met vriendelijke groeten
Hi,
Ik ben sinds 4 januari begonnen. Sta nu 4e in de league en in de kwartfinale CL. Ik kan nog wel tip en tricks gebruiken. Hebben jullie tips waar ik op moet letten?
Ik speel vanavond een topper tegen de nr3. Hij heeft 96% ik92%. Ik begrijp alleen de basis van het spel, maar hoe kan ik een beter team verslaan ?
Ik speel een soort 4-3-3. Met 1 amc en een amc op mc, en een gewone mc. 2 aanvallende vleugels en 1 spits.
Hij heeft 4 verdedigers dan 1 cm. Een amc 2 diepe vleugels en 2 topspitsen.
Kan iemand mij helpen?
Last edited by Man.united; 01-25-2019 at 06:01 AM.
Trouwens nog een vraag. Mij stadion kan 7000 toeschouwers hebben, nu zie ik na de wedstrijd 2.5/2.5 staan. en bij finacieen staat ook 2.5.betekend die dan dat er maar 2500 toeschouwers geweest zijn? En hoe kan ik dat verbeteren? Ik vraag maar 1 eur per kasrtje.