Results 1 to 10 of 139
Like Tree25Likes

Thread: Top Eleven Holland

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
    Famous
    82% lijkt me goed voor level 2.

Ligt ook een beetje aan de tegenstanders die je treft.
    Je kan wachten tot dat de league bekent is.
    En sowieso wat geld achter de hand houden , voor wat voor een geval dan ook.

Je krijgt ook een paar keer een aanbevolen speler aangeboden door de assistent, die kosten geen geld enkel tokens.
    behoorlijk wat maar ze zijn over het algemeen goed en hebben naar mijn ervaring goede verborgen eigenschappen zodat ze goed presteren.

En neem het commentaar tijdens wedstrijden van de assitent niet seriues.. klopt vaak niks van.

En als ik nieuwe spelers gekocht heb zoals vandaag op de 1e dag (een aantal) speel ik altijd een vriendschappelijke wedstrijd...
    Mijn observatie moeten de nieuwe spelers aan elkaar wennen?!
    Maar dat denk ik enkel misschien is het wel niet zo.?!

Oh ja ik hou altijd een veel reserve om de max. bonus van training dagelijks op 10% te krijgen zodat mijn 1e 11 spelers (het basisteam) zich enkel aan de wedstrijden zelf kan spelen.
    En train waar mogelijk.
    Ik train de basis elf als ze kracht hebben tussen de wedstrijden door.. 1x kracht, 1x aanval, en 1x verdediging oefening..

Maar dat is maar soms.
    Omdat vanaf dag 3 we CL, cup en League wedstrijden hebben.

Newbie
    Ok top,
    Ik had vandaag al een keeper (120%) gekocht via de assistent.

In het verleden heb ik ook hattrick gespeeld en daar trainde je jonge spelers sneller dan oudere spelers,is dat hier ook zo?
    Laatste vraag over je terrein wat is daar het advies mee qua levels? Stadion is nu 3000 toeschouwers